مکمل بنزین
گوناگونخبر

راهنمای خرید شاسی بلند مازراتی!

اگر به دنبال یک خودروی شاسی بلند جدید هستید و هنوز مدل موردنظر خود که در بازار موجود باشد را انتخاب نکرده‎اید، احتمالا مازراتی لوانته امسال در فهرست گزینه‎هایتان خواهد بود.

اکنون می‎دانیم که نخستین خودروهای جدید مازراتی در اواخر ژوئن و در دو مدل وارد بازار خواهد شد. نخستین مدل مازراتی با قیمت 72،000 دلار دارای موتور 3 لیتری دو توربویی V6 با قدرت 345 اسب بخار بوده و دومین مدل آن به نام S با قیمت 83،000 دارای موتور مشابه اما با قدرت 424 اسب بخار است. هر دو مدل مجهز به سیستم 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک “Q4” هستند که درصورت نیاز قادر به انتقال گشتاور بین محورهاست.

MY17-Levante-Order-Guide-FINAL-040116-1-copy5555

Maserati_Matt یکی از اعضای وب سایت Maseratilevanteforum اظهار داشته که راهنمای سفارش اولین فروشنده می‏تواند اطلاعات خوبی درمورد آپشن‎ها و موارد اضافی این برند ایتالیایی ارائه ‎دهد. البته به یاد داشته باشید که هزینه اعلام شده برای این موارد تخمینی بوده و قیمت نهایی محصول نیست.

این فایل PDF حاوی قیمت آپشن‎های مختلف مدل‎های مازراتی از جمله حدود 8،000 دلار برای پکیج مدل اولیه لوکس زگنا (Zegna)، حدود 7،000 دلار برای مدل S و پکیج‎های اسپرت است. این پکیج‎های اسپرت ویژگی‎هایی از قبیل رینگ‎های 20 اینچی، کالیپر ترمز قرمز به قیمت به قیمت 6،000 دلار و 5،000 دلار ور مدل‎های مذکور را در بر می‎گیرند. به‎علاوه، این راهنمای خرید یادآور می‎شود که احتمالا مازراتی لوانته رقیب مهمی برای خودروهای بین 50،000 دلار تا 90،000 دلاری در آمریکا از جمله: پورشه کاین، بی ام و X5 و X6، مرسدس بنز GLE  و GLE  کوپه، لندرور اسپرت، آئودی Q7  و اینفینیتی QX70 خواهد بود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا