مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیگو ۷ پلاس، به‌زودی فیس‌لیفتی خواهد داشت

در ۲۹ سپتامبر، تصاویر رسمی تیگو ۷ پلاس جدید، از شرکت چری منتشر شد، یک مدل فیس‌لیفت، با ظاهری کاملا جدید و شیک‌تر.

از نظر ظاهری، خودروی جدید، نمایی کاملا هماهنگ دارد. تیگو ۷ پلاس جدید، به یک جلو پنجره چند ضلعی در اندازه بزرگ مجهز شده که داخل آن با نوارهای کرومی، تزئین گردیده است. قرار دادن لوگوی چری در مرکز و چراغ‌های ال‌ای‌دی استاندارد در دو طرف، باعث ایجاد نمایی سه بعدی از قسمت جلوی خودرو گردیده است. همچنین قرار دادن نوار قرمز در زیر جلو‌پنجره، به این نمای سه‌بعدی، جذابیت بیشتری بخشیده.

در قسمت جانبی، به‌کار بردن خطوط کناری و رینگ‌های ۱۹ اینچی پنج‌پره دو‌تایی، حکایت از پویایی در طراحی این بخش از خودرو دارد. در بخش عقب، شاهد استفاده از چراغ‌های عمومی و محبوب میله‌ای هستیم. همچنین استفاده از خروجی‌های اگزوز دو‌گانه در دو طرف، حس اسپرت تیگو ۷ پلاس جدید را تداعی می‌کند. همچنین این خودرو دارای ابعاد ۴۵۰۰/۱۸۶۲/۱۶۹۵ میلی‌متر در طول، عرض و ارتفاع و فاصله محوری ۲۶۷۰ میلی‌متر است.

در داخل، شاهد به‌کار‌گیری سبک ترکیبی از رنگ‌های قرمز و مشکی هستیم. در کنار این قضیه، نوارهای کرومی روی کنسول مرکزی و تریم پنل‌های درب‌ها، حس لوکس بودن را به بیننده القا می‌کند. استفاده از غربیلک فرمان دی‌کات و صفحه‌نمایش ۲۴.۶ اینچ نشان از مدرن بودن تیگو ۷ پلاس جدید دارد.

مانند بسیاری از خودروهای چینی، این خودرو هم به آپشن‌های زیادی مجهز شده. از جمله آن‌ها می‌توان به امکاناتی چون، ۸ بلند‌گوی سونی، سیستم کمک رانندگی هوشمند، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، سیستم ترمز اضطراری خودکار، هد‌آپ‌دیسپلی و … نام برد.

طراحان تیگو ۷ پلاس جدید، برای این خودرو  یک موتور ۱.۶ لیتری توربو‌شارژ GDI با حداکثر توان ۱۹۵ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر در نظر گرفته‌اند که با یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه هماهنگ شده است.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا