مکمل بنزین
اپلیکیشن

بررسی بازی ایرانی نیترو : سرعت و تمرکز

امروز در بخش اپلیکیشن و معرفی‌نرم‌افزارهای سایت چرخان به سراغ یکی دیگر از محصولات ایرانی پر طرفدار رفته‌ایم. تب داغ فعالیت در زمینه تولید اپلیکیشن و بازی مدتی است که به ایران رسیده و شرکت‌های مرتبط با به‌کارگیری نیروهای جوان توانسته‌اند اوج خلاقیت را به نمایش بگذارند. یکی از بازی‌های ایرانی در مارکت‌های اندروید که کاملا خلاقانه تهیه شده است نیترو نام دارد. نیترو ایده جدید و جالبی دارد و با به چالش کشیدن تمرکز، شما را مجذوب خود می‌کند. این بازی ایرانی با حجم کم و تصاویر رنگی شما را به دنیای بازی‌های پرهیجان موبایلی می‌برد.

ir.ToTheEnd

البته اگر شما فرد بی‌اعصابی باشید اصلا نمی‌توانید با نیترو کنار بیایید چرا که سازندگان این بازی، آن را بسیار سخت طراحی کرده‌ و از زمان شروع بازی با سرعت زیاد تمرکز شما را مورد هدف قرار می‌دهند، در طول بازی ۲ چالش اصلی وجود دارد یکی موانع و دیگری بالگردی که درحال تعقیب خودروی شماست، وظیفه شما برخورد نکردن به بمبها با انتخاب مسیر درست و جمع اوری سکه است.

با جمع اوری سکه بیشتر در طول مسیر می‌توانید گاراژ خود را با خودروهای خریداری شده پر کنید، البته بعضی از ماشین ها بهای بیشتری دارند و شما باید در قسمت جایزه روزانه یا دیدن ویدیو  اسکناس جمع کنید تا ماشینهای دارای قابلیتهای خاص را خریداری نمایید. یکی از نکاتی که در این قسمت میتوان به هرچه بهتر شدن بازی کمک کند این است که در هر بار شروع بازی ماموریتها روی صفحه نمایان شوند تا گیمر مجبور نشود به منو اصلی و بخش ماموریتها برود.

یکی از بخش‌های آزار دهنده وجود تبلیغات در پایین صفحه بازی است که بعضی اوقات به‌دلیل نزدیکی به کلیدهای انجام بازی آنها لمس می‌شوند و دردسر ایجاد می‌کنند.

photo_2016-06-07_01-20-20

 

در بازی‌هایی مانند نیترو نیاز به گرافیک بالا و عجیب غریب نیست چرا که با یک گرافیک ساده، نهایت لذت را ایجاد می‌کند. طراحی گرافیکی ماشین ها جذاب بوده و محیط بازی نیز صحرایی و گرم است . بخش قدرتمند اکثر بازی‌های ایرانی، موزیک آنها محسوب می‌شود نیترو نیز با یک صداگذاری خوب حس هیجان را در شما برمی‌انگیزد، البته در قسمت‌ منوها کیفیت صدا زیاد خوب نیست و طراحان باید در آپدیت‌های بعدی فکری به حال این بخش بکنند.

photo_2016-06-07_01-20-02

 

منو بازی بسیار ساده طراحی شده و با به‌کارگیری انیمیشن در آن جذابیت بیشتری پیدا کرده است. نباید فراموش کنیم که جذابیت بازی گاهی اوقات به‌دلیل سادگی آن است. در اکثر بازی‌هایی که شما در آن مجبور به پرداخت وجه نقد برای خرید سکه هستید، بیشتر تمرکز طراحان به خالی کردن جیب شماست ولی در نیترو یکی از خلاقیت های جالب منو ادامه بازی است که علاوه بر قابلیت تاچ برای سریع تر گذشتن از این مرحله از شما به جای خرج سکه برای ادامه مسیر شما را به دیدن یک ویدیو تبلیغاتی دعوت می‌کند. این خلاقیت باعث می‌شود شما پول کمتری پرداخت کنید.

یکی دیگر از ایرادات بازی، فونتهای ساده فارسیست که کمی از کیفیت رابط کاربری کاسته است. در صفحه منوی اصلی با تدابیر اندیشیده شده می‌توان بازی را آسان‌تر کرد این بخش برای افرادی که سن کمتری دارند بسیار کارآمد خواهد بود.

بازی نیترو بک محصول ایرانی کم‌حجم و باکیفیت است که شما می‌توانید در هر گوشی اندرویدی آن را اجرا کنید. برای حمایت از بازی سازان ایرانی همین الان این گیم ایرانی را نصب و از آن لذت ببرید.

badge-g-fullsize-300x113

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا