مکمل بنزین
گوناگونخبر

عکس‌های جاسوسی از T26؛ سبک طراحی جدید از چری

اخیرا برخی از رسانه‌های چینی، عکس‌های جاسوسی بدون استتار از چری T26 را منتشر کرده‌اند. چری T26 در رده  اس‌یو‌وی‌های با اندازه متوسط قرار دارد.

عکس‌های منتشر شده، شامل دو عکس بدون استتار از جلو و کنار خودرو و در‌حال تست جاده‌ای است. با بررسی این دو تصویر، در‌می‌یابیم که با یک سبک طراحی کاملا جدیدی از چری رو‌به‌رو هستیم.

نمای جلویی کاملا با سایر مدل‌های چری، متفاوت است. در این قسمت، شاهد جلو پنجره بزرگ با نوارهای کرومی رنگ عمودی هستیم. طراحی این بخش، بیشتر به‌صورت خطوط شکسته و تیز است و انتظار می‌رود چراغ‌ها از منابع نور ماتریسی استفاده کنند. همچنین در بخش پایینی از یک نوار مشکی رنگ استفاده شده.

با نگاهی به نمای جانبی که انتظار بر این است طولش بیشتر از ۴.۸ متر باشد در می‌یابیم از خطوط کناری صاف و باریک استفاده شده تا شاهد نمای جانبی زیباتر و جذاب‌تری باشیم. برخی از جزئیات به‌کار رفته، ارزش توجه زیادی دارند مانند دستگیره درب‌های مخفی، که هم مقاومت در برابر باد را کاهش می‌دهد و هم حس مدرن بودن را به بیینده القا می‌کند. همچنین تریم مشکی پنجره‌ها و رینگ‌های پنج‌پره  V شکل، استایل اسپرت این خودرو را بیشتر به رخ می‌کشد.

در‌این‌سری شاهد عکس‌هایی بدون استتار از عقب این خودرو نبودیم اما با بررسی عکس‌های جاسوسی استتار شده قبلی، می‌توان دریافت که بخش عقب، نسبتا صاف است و شاهد یک نمایی بین شاسی‌بلند شهری و شاسی‌بلند اسپرت، خواهیم بود. اگر‌چه از چراغ‌های نواری در این بخش خودرو استفاده نشده اما با نگاهی به تصاویر، مشخص می‌شود که چراغ‌ها توسط پنل‌های تزئینی، به یکدیگر متصل می‌شوند.

با توجه به عکس‌های منتشر شده قبلی از داخل T26 می‌توان دریافت که در طراحی فضای داخلی، از جدید‌ترین سبک خانوادگی استفاده شده است. به‌کار‌گیری دو صفحه نمایش، بسیار چشم‌نواز است. شکل فرمان، شبیه به تیگو ۸ پرو است که دکمه‌های روی فرمان، جای خود را به دکمه‌های لمسی داده‌اند که حس مدرن بودن و فناوری را به‌شدت افزایش می‌دهد.

در مورد قوای فنی، هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی در دسترس نیست اما انتظار می‌رود این خودرو مجهز به موتور ۲ لیتری توربو شارژ باشد. در‌حال حاضر از این موتور در سری ۸ محصولات تیگوی چری استفاده می‌شود که توان تولید حداکثر قدرت ۲۵۱ اسب‌بخار و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. احتمالا این خودرو با قیمتی برابر با ۲۰۰۰۰۰ یوآن عرضه خواهد شد و همچنین در آینده باید منتظر نسخه پلاگین‌هیبریدی T26 باشیم.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا