مکمل بنزین
گوناگونخبر

ارائه شاسی‌بلند جدید از چری بر روی پلت‌فرم تیگو ۷ پلاس

اخیرا مجموعه‌ای از عکس‌های جاسوسی یک شاسی‌بلند کاملا جدید چری منتشر شده است. بر اساس گزارشات این خودرو با کد T1EJ بر روی پلت‌فرم تیگو‌۷ پلاس (با کد T1E) تولید خواهد شد. انتظار می‌رود این محصول، به‌طور رسمی در سال آینده به‌عنوان یک مدل از سری OMODA و احتمالا OMODA 8 به تولید برسد.

در مقایسه با نمای پتنت‌هایی که قبلا از این خودرو منتشر شد، محصول نهایی، ظریف‌تر و البته جذاب‌تر است. سبک طراحی به‌کار رفته، کاملا جدید است. نمای جلو‌پنجره مستطیلی با روکش کروم و ظاهر ماتریسی، بسیار چشم‌نواز است که لوگوی کارخانه در وسط آن قرار دارد. برای چراغ‌های جلو، حالت تقسیم شده در نظر گرفته شده که قسمت بالایی آن به‌صورت نوار نوری است.

در تصاویر از نمای جانبی، مشخص می‌شود که این شاسی‌بلند به سان‌روف پانارومیک با امکان باز شدن مجهز شده که قابلیت تنفس در مقایسه با سان‌روف پانارومیک ثابت، به این خودرو اضافه می‌شود. با دقت در نمای عقب، به شکل آشنا و شباهت آن به مدل‌هایی از لندرور پی می‌بریم.

در داخل کابین، دکوراسیون به‌گونه‌ای است که احتمال تعلق این خودرو به سری  OMODA را بیشتر می‌کند. شکل کنسول وسط، مربع شکل است که از تصاویر این‌طور بر‌می‌آید که جنس مناسب و مطلوبی دارد. همچنین می‌توان مشاهده کرد که این خودرو احتمالا به یک نمایشگر هدآپ دیسپلی مجهز باشد. همچنین این‌که در محصول نهایی هم شاهد صفحه‌نمایش دو‌گانه فعلی باشیم یا خیر، هنوز مشخص نیست.

با توجه به این‌که خودروی جدید، بر روی همان پلت‌فرم تیگو ۷ پلاس تولید خواهد شد انتظار می‌رود که با یک شاسی‌بلند جمع‌و‌جور طرف خواهیم بود. در بحث قوای فنی، چری از موتورهای ۱.۵ و ۱.۶ لیتری توربو‌شارژ استفاده خواهد کرد. همچنین ممکن است که شاهد تولید نسخه پلاگین‌هیبریدی هم باشیم که هنوز مشخصاتی از آن در دسترس نیست و باید منتظر ارائه مشخصات رسمی آن، در آینده بود.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا