مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی پورشه پانامرا جدید در 28 ژوئن، واقعیت یا شایعه؟

کمپانی پورشه پس از انتشار نخستین تیزر مدل جدیدی پانامرا 2017 جدید خود در اوایل هفته جاری، تأکید کرد که این خودروی نسل دوم در تاریخ 28 ژوئن پیش از ارائه رسمی پاییز امسال در پاریس، رونمایی خواهد شد. این کمپانی یک تیزر اولیه و ویدئویی را نیز منتشر کرده که نشان‎دهنده توسعه این خودرو است.

پورشه پیش از این هم سابقه اتخاذ و انجام تصمیمات غیرمنتظره بسیاری را در کارنامه خود داشته است. زمانی که سایر کمپانی‎ها موتور خودروی پر سروصدای خود را در جلوی اتومبیل قرار می‎دادند، کمپانی پورشه موتور عقب خودرو را برای مدل 911 خود طراحی کرده و سیستم خنک‎کننده آن را تا جای ممکن ارتقا داد. مسلما تولید یک خودروی کراس اور در قالب مدل کاین توسط اولین تولیدکننده خودروهای اسپرت اروپایی، این سازنده را به سمت سودآوری بی‎سابقه سوق داده و عرصه رقابت را هیجان‎انگیز ساخت.

index

این ماجرا همانند داستان حضرت داوود است که نه تنها شکست نخورد، بلکه خود را تا سطح جالوت ارتقا داد. برخی این ایده را “جنون” می‎دانند، اما کمپانی پورشه آن را “شجاعت” می‎نامد. آنطور که از ویدئوها برمی‎آید، مدل پانامرا نیز همین روح و حس را احیا خواهد کرد. نخستین مدل اصلی این کمپانی که در سال 2009 ارائه شد، نخستین سدان (یا خودروی کوپه چهار در) این کمپانی به شمار می‎رفت. مدل 2013 این خودرو باوجود تغییرات ظاهری، آماده جایگزینی با آن بود و این دقیقا همان اتفاقی است که اکنون نیز درحال وقوع است.

آیا این دلیلی بر جنون است یا شجاعت؟ و یا تلفیقی از هردو؟ و یا هیچ‎کدام؟ کمی زمان لازم است تا پاسخ این سؤال را دریابیم، اما بی‎صبرانه منتظر دیدن جلوه‎گری نسل دوم پورشه پانامرا جدید هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا