مکمل بنزین
اپلیکیشن

بررسی بازی سالار ۲ : صخره نوردی ایرانی!

یکی از سبک‌های پرطرفدار در بازی‌های تلفن‌های هوشمند، صخره‌نوردی با اتومبیل است که از محبوب‌ترین آنها می‌توان به بازی Hill Climb Racing اشاره کرد. تیم «سیزک» نیز از این گیم ایده گرفته و بازی سالار ۲ را به دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است. بازی سالار ۲ به‌عنوان یک بازی ایرانی می‌تواند در زمینه گیم‌های تلفن‌های اندرویدی، حرف برای گفتن زیاد داشته باشد. در سالار ۲ شما باید با خودرو خود تپه‌ها و دره‌ها را طی کنید و با کسب پول بیشتر به بازی ادامه دهید. جالب است بگوییم که این بازی برخلاف گرافیک ساده خود بسیار جذاب و اعتیاد آور طراحی شده است.

com.Czak

یکی از نقاط مثبت این بازی حضور خودروهای خاطره انگیز ایرانی است، ماشین‌هایی مانند هیلمن، پیکان و… اما طراحان این بازی فقط به خودروها توجه نداشته‌اند بلکه از بخش‌های نوستالژیک بیشتری برای جذب مخاطب استفاده کرده‌اند. یکی از بخش‌هایی که بسیار زیبا و هماهنگ در این بازی اضافه شده، پخش موزیک و صدای زیبا مخصوصا زمانی است که قصد دارید بازی را شروع کنید. در ابتدای بازی، شما به گاراژ شخصی خود هدایت شده و می‌توانید خودروهای موجود در گاراژ که پیش از این خریداری نموده را بروزرسانی کنید. برای خرید خودرو و بروزرسانی آن نیازمند پول هستید که در این بازی از ۲ راه قابل تهیه است. یکی خرید از طریق کارت‌های عضو شتاب و دیگری جمع کردن پول در مراحل انجام بازی. برای اینکه سرعت، قدرت و هندلینگ خودرو شما بهتر شود باید از طریق گاراژ خود بخش‌های مختلف آن را آپدیت نموده و سپس به مرحله انجام بازی بروید. البته لازم به‌ذکر است که شما می‌توانید از بین چند راننده یکی را انتخاب کنید.

photo_2016-06-12_07-24-14

بر روی صفحه نمایش یک پدال گاز و یک پدال ترمز قرار دارد که بوسیله آنها باید خودرو خود را کنترل نموده و از چپ شدن آن جلوگیری کنید. علاوه بر این، چالش دیگری که شما با آن روبرو هستید مصرف بنزین است. در واقع پیش از اتمام بنزین، باید برای پر شدم مجدد باک به گالنهای طراحی شده در مسیر بازی برسید. همچنین با جمع کردن پول بیشتر، زمین‌های بازی بیشتری برای شما باز خواهد شد.

photo_2016-06-12_07-24-32

یکی از نقاط ضعف این بازی، پایین بودن کیفیت گرافیکی آن است. طراحان می‌توانستند این کیفیت را کمی بالاتر ببرند تا جذابیت سالار۲ دوچندان شود. قیمت خودروها و زمین‌های بازی بیش از حد بالا تعیین شده، به‌طوری که شما حتما باید با پرداخت وجه سکه زیادی خریداری کنید.

photo_2016-06-12_07-24-19

گروه برنامه‌نویسی و طراحی سالار ۲ نهایت تلاش خود را انجام داده‌اند تا یک بازی خوب و کم نقص ارائه کنند. البته با کمی تلاش بیشتر این بازی به یکی از بهترین‌ها در سبک خود تبدیل خواهد شد، که احتمالا نقص‌های آن را در بروزرسانی‌های بعدی مشاهده نخواهیم کرد.

برای حمایت از تولیدکنندگان محتوی ایرانی، همین حالا این بازی را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

badge-bazaar

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا