مکمل بنزین
گزارشاخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبر

بیست و ششمین دوره نمایشگاه خودرو تبریز، آغاز به کار کرد

بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی و البته رویداد خودرویی استان آذربایجان شرقی (تبریز)، از امروز مصادف با سیزده دی ماه سال 1401 آغاز به کار کرد. در این دوره از نمایشگاه خودرو تبریز، برخی خودروسازان و مونتاژکاران در حوزه خودروهای سواری و کار و تجاری مانند زامیاد، مدیران خودرو، کرمان موتور، خودروسازی فردا، مایان، آریا دیزل، گروه بهمن، آرین پارس موتور، آمیکو، شایان دیزل، ایران خودرو دیزل، رخش خودرو و… حاضر شده‌اند.

شرکت های حاضر در بیست و ششمین دوره نمایشگاه خودرو تبریز

بیست و ششمین دوره نمایشگاه خودرو در تبریز در حالی برگزار می‌شود که هم‌چنان صنعت خودرو کشورمان مورد تحریم ظالمانه آمریکا قرار گرفته و طبیعتا به جز حضور خودروهای چینی و روسی، محصولات دیگری از کشورهای دیگر نیست. ذکر این نکته مهم است که متاسفانه خبری از حضور خود سایپا و ایران خودرو در این دوره از نمایشگاه نیست.

برخی از خودروسازان حاضر در نمایشگاه خودرو تبریز، طرح‌های فروش ویژه و ارائه تخفیف‌های نمایشگاهی را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته اند.

آن دسته از افرادی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، می‌توانند از ساعت 14 الی 20 طی مورخ 13 لغایت 16 دی ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تبریز حضور به عمل بیاورند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا