مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه شاسی‌بلند جدید اکسید‌۴۰۰T چری

اکسید ال‌ایکس 400T جدید (با نام چینی ژوئیفنگ) در بازه قیمتی ۲۰۷۰۰ الی ۲۲۳۰۰ دلار و با هدف جلب توجه جوانان، به بازار عرضه شد. اخیرا این خودرو به‌صورت محدود و در تعداد ۱۰۰ عدد عرضه شده بود. اکسید، یک برند سازنده اس‌يو‌وی‌ها به‌عنوان زیر‌مجموعه گروه خودرو‌سازی چری است که هدفش، رقابت با WEY گریت‌وال و UNI چانگان، است.

قوه محرکه این محصول، یک موتور ۲ لیتری توربو‌شارژ با توانایی تولید حداکثر قدرت ۲۶۱ اسب‌بخار و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بوده که با یک گیربکس ۷ سرعته دو‌کلاچه، هماهنگ شده است.

ابعاد این خودروی جدید ۴۵۳۳/۱۸۴۸/۱۶۹۹ میلیمتر در طول، عرض، ارتفاع و فاصله محوری ۲۶۷۰ میلیمتر است. از نظر ایمنی، اکسید ال‌ایکس 400T با مجهز شدن به ۲۲ عملکرد کمک رانندگی مانند کروز‌کنترل تطبیقی، هشدار باز بودن درب‌ها، کمک رانندگی در ترافیک و … یک خودروی ایمن محسوب می‌شود.

در قسمت جلو، شاهد یک جلو‌پنجره بزرگ با لوگوی  EXEED در مرکز آن و هدلایت‌هایی با ۴ ال‌ای‌دی در دو طرف آن هستیم.

این خودرو دارای رینگ‌های بزرگ با کالیپرهای قرمز‌ رنگ است.

در بخش عقبی، به‌کار‌گیری اسپویلر سقف و چهار اگزوز طلایی رنگ در دو طرف، اسپورت بودن این خودرو را بیشتر می‌کند.

در نمای داخلی شاهد یک صفحه‌نمایش منحنی ۲۴.۶ اینچی هستیم که از پردازشگر کوالکام ۸۱۵۵ اسنپ‌دراگون بهره می‌برد. فرمان دو‌پره با کف تخت، چرم مشکی با دوخت‌های زیبا، تشخیص چهره، گرم‌کن و تهویه صندلی‌ها، اولترا فست شارژینگ وایرلس و سیستم صوتی با ۹ بلندگوی سونی،  از دیگر مشخصات و امکانات داخلی این خودرو است.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا