مکمل بنزین
گوناگونخبر

آشکار شدن بخشی از طراحی ظاهری خودروی شیائومی

اخیرا رسانه‌های اجتماعی چینی، مجموعه‌ای از طراحی‌های قسمت‌های بیرونی خودروی شیائومی، از جمله بخش‌های جلو و عقب این محصول جدید را در منتشر کردند. با توجه به ظاهر این خودرو، احتمال این وجود دارد که تامین‌کننده قطعات خودروی شیائومی، شرکت BAIC باشد. بر طبق گزارشات منتشر شده و مطابق بر‌آوردها احتمال می‌رود که این خودروی جدید در سال ۲۰۲۳ وارد بازارها شود. قیمت محصول شیائومی ممکن است پس از تولید انبوه به ۳۰۰۰۰۰ یوان برسد.

از عکس‌های منتشر شده می‌توان دریافت که نمای جلویی از طراحی جلو‌پنجره بسته بهره می‌برد. همچنین قسمت پایینی جلو‌پنجره به‌شکل ذوزنقه‌ای خواهد بود.

در‌بخش عقب هم شاهد طراحی هستیم که به نمای جلوی خودرو شبیه است و این نشان از هماهنگی طراحی بخش عقبی و جلویی دارد. در این قسمت، در دو‌طرف، تزئینات مثلثی وجود دارد که حس اسپورت‌بودن را به بیننده القا می‌کند.

در ترکیب با عکس‌های جاسوسی قبلی، می‌توان گفت خودروی جدید شیائومی از سبک طراحی کوپه پیروی می‌کند که از شیشه عقب با زاویه بزرگ برخوردار است.

در‌عین‌حال یک لایدار در بخش جلویی سقف وجود دارد که قطعا در بخش کمک‌رانندگی، دارای اهمیت بالایی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این خودروی شیائومی، منتظر اطلاعات و گزارشات بیشتری می‌مانیم.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا