مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشاخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبر

نمایشگاه خودرو قزوین با حضور گروه بهمن و فردا موتورز برگزار شد؛ (گزارش تصویری)

نمایشگاه خودرو، تجهیزات، لوازم یدکی و موتور سیکلت در استان قزوین، از روز دوشنبه 17 بهمن ماه سال 1401 آغاز به کار کرده است. در این دوره از نمایشگاه خودرو قزوین، دو گروه خودروسازی بهمن و فردا حاضر شده‌ و مابقی غرفه‌ها را شرکت‌های عرضه کننده موتور سیکلت، قطعه سازان و… تشکیل داده‌اند.

در این دوره از نمایشگاه، خودروهای جدیدی چون FMC SUBA M4، ZX AUTO G9، فیدلیتی نیو پرایم و… حضور دارند

نمایشگاه خودرو قزوین – QAZVIN AUTO SHOW

این دوره از نمایشگاه خودرو قزوین در حالی برگزار می‌شود که هم‌چنان صنعت خودرو کشورمان مورد تحریم ظالمانه آمریکا قرار گرفته و طبیعتاً به جز حضور خودروهای چینی، محصولات دیگری از کشورهای سایر نیست. البته مردم و بازدیدکنندگان انتظار داشتند تا باتوجه به فراهم شدن واردات خودرو، شرکت‌های واردکننده، خودروهایشان را نیز به نمایش می‌گذاشتند.

بیش از 20 مشارکت کننده از استان‌های قزوین، مازندران، گیلان، کرمان، البرز و تهران در این نمایشگاه حضور داشته و تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

معرفی توانمندی‌های شرکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات، سطح توان رقابتی شرکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عمومی، پیدا کردن بازارهای جدید به صورت تخصصی و معرفی تولیدهای جدید به خودروسازان و افزایش اطلاعات متخصصین از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

آن دسته از افرادی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، می‌توانند از ساعت 15 الی 21 طی مورخ 17 لغایت 21 بهمن ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین حضور به عمل بیاورند

تصاویر

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. پیکاپ g9 ظاهرش که عالیه ،طراحی داخلش هم خوبه ، ولی در مورد داشبورد و رودری ها اگه از رنگ دیگه ای مثلاً ترکیباتی حدودا به رنگ زمینه‌ی کرم استفاده میکردن بهتر بود ، مخصوصا اینکه بیشتر با خاک سروکار دارند….

  2. پیکاپ g9 واقعا عالیه اما طراحی ظاهری t8 کرمان موتور یه چیز دیگس

  3. بترسید از بلاهای طبیعی خدابه بهانه تحریم خودروها گران نکنید یه روز گرفتار خواهید شد ازثروت اندوز دست بردارید

  4. الان کشورهای دنیا دارند با تولید اتومبیل های برقی و هوشمند رقابت می کنند ما هنوز نتوانستیم یک پراید با طراحی چند ده سال پیش را بدون ایراد تولید کنیم ، تنها کاری که کردیم اینکه با لوازم یدکی های چینی بی کیفیت و پلتفرم های قدیمی پژو و سمند و پراید رو مدام دستکاری کنیم.

  5. آقای خبرنگار محترم،تحریم ظالمانه چی،چرا حرف الکی میزنی،گروه پژو و تولیدات سایپا،همه تکنولوژی چهل سال پیش اروپا و آسیا هستش،کل تولید قطعات این دو خودرو ساز کلاهبردار محترم،همش تولید داخل هستش،اگه واقعا در حوزه خودرو خبر جمع می کنی باید اطلاعات رو بروز کن،،،یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا