مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه شاسی بلند جدید ام جی GS در انگلستان

برای داشتن یک تجربه رانندگی مناسب با خودروهای SUV حتما لازم نیست پول زیادی را صرف کرد چون درحال حاضر مدل‌هایی در بازار وجود دارند که با قیمت مناسب می‌توانند این تجربه خوب را تاحد قابل توجهی منتقل کنند. ام‌جی یکی از شرکت‌های با قدمت بالا در صنعت خودروسازی محسوب می‌شود که البته چندین سال است شاهد حضور محصولات آن در کشور خودمان نیز هستیم. ام جی GS اولین شاسی بلند تولید شده توسط این شرکت است که انصافا از ظاهری مدرن و مشخصات فنی خوب بهره برده و به لحاظ قیمت مناسب، از رقبای هم‌رده خود کمی جلوتر است. این خودرو که چند ماه پیش در نمایشگاه لندن رونمایی شد حالا قرار است با قیمت 15000 پوند برای مدل پایه در انگلستان به فروش برسد. با این قیمت، نزدیکترین رقیب برای آن نیسان قشقایی است که برای مدل پایه آن باید چیزی در حدود 3555 پوند بیشتر پرداخت کرد.

20160505_160926_0

ام‌جی GS در تمامی تریم‌ها یعنی Explore، Excite و Exclusive به یکسری امکانات استاندارد مثل کروز کنترل، چراغها و سیستم تهویه اتوماتیک مجهز شده است. تریم سطح متوسط Excite با قیمت 17500 پوند امکانات اضافی مثل رادیو دیجیتال (DAB)، اتصال بلوتوث سنسور پارک را به خود دیده و در تریم سطح بالای Exclusive، ام‌جی GS به صندلی‌های برقی اسپرت از جنس چرم، رینگ‌های بزرگتر و گیربکس هفت سرعته دوکلاچ مجهز شده است. پیشرانه درنظر گرفته شده برای آن یکی از نوع بنزینی 1.5 لیتر توربوشارژر‌دار و دیگری دیزلی 1.9 لیتری DTI است. ام جی GS از فضای داخل کابین خوبی برخوردار شده و می توان طراحی داشبورد آنرا از دیگر محصولات فعلی ام جی مدرنتر و جذابتر توصیف کرد.

20160505_160426

ام‌جی مدعی شده که این شاسی‌بلند جدید مبتنی بر پلتفرم قابل توسعه SAIC تولید شده و قرار است از آن برای تولید یک کراس‌اور کوچک که سال آینده عرضه خواهد شد هم استفاده کند. همچنین گفته شده این شرکت قصد دارد یک مدل برقی با استفاده از مدل ترکیبی ام‌جی 6 هایبرید و GS را طراحی کند. باید دید رقایت بین این خودروی جدید و رقبایی همچون کیا اسپورتیج، هیوندای توسان و هوندا CR-V به چه شکل رقم خواهد خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا