مکمل بنزین
گوناگونخبر

کایی T17، شاسی‌بلند جدید چری با ظاهر قابل‌توجه و متفاوت

به‌تازگی برند کایی (Kaiyi) متعلق به چری اولین تصاویر رسمی از کراس‌اوور کامپکت جدید خود را منتشر کرده است که فعلاً با کد T17 شناخته می‌شود. البته با توجه به اسناد ثبت نام‌های تجاری انتظار می‌رود نام اصلی این خودرو تانگو (Tanggu) باشد. برند کایی که قبلاً کووین نام داشت، سدان‌ها و کراس‌اوورهایی را بر اساس پلت‌فرم‌های قدیمی چری تولید می‌کند و سدان ریسپکت که توسط بهمن موتور عرضه می‌شود هم یکی از محصولات همین برند است. کووین در شهرهای درجه سوم و چهارم چین که سطح درآمد پایین‌تری دارند از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

بااین‌حال، کووین قصد داشت با تمرکز بیشتر روی جوانان، این تصویر ارزان‌قیمت و سطح پایین محصولات خود را تغییر دهد. برای تحقق این برنامه، این شرکت نام انگلیسی خود را تغییر داده و لوگوی جدیدی برای خود طراحی کرده است. حال T17 یا همان تانگو، دومین محصول دوران جدید کووین یا کایی محسوب می‌شود. این خودرو یک کراس‌اوور کامپکت است که 4,716 میلی‌متر طول، 1,860 میلی‌متر عرض و 1,718 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن برابر با 2,710 میلی‌متر است. این خودرو بر اساس پلت‌فرم T1X چری ساخته شده که در محصولاتی مثل تیگو 7 و تیگو 8 به کار رفته است.

تانگو در جلو از جلوپنجره بدون قاب یکپارچه ماتریکسی استفاده می‌کند که در بالای آن یک نوار LED سراسری چراغ‌های تیز را به هم متصل کرده است. همچنین لوگوی کایی هم چراغ‌دار است. چراغ‌های اصلی خودرو به شکل مخفی کمی پایین‌تر در ورودی‌های هوای عمودی طرفین سپر تعبیه شده‌اند و در همین قسمت برای تزئین از کروم استفاده شده است. علاوه بر این، در پایین درها هم تریم کرومی دیده می‌شود. در عقب شاهد چراغ‌های افقی باریک سراسری هستیم که در میانه آن‌ها نوشته چراغ‌دار KAIYI کار شده است. اسپویلر روی سقف و چهار سر اگزوز دایره‌ای در طرفین سپر هم از دیگر ویژگی‌های این کراس‌اوور جدید چینی هستند.

کایی T17 در نسخه‌های بنزینی و پلاگین‌هیبریدی به بازار عرضه خواهد شد. نسخه بنزینی به یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو مجهز می‌شود درحالی‌که نسخه پلاگین‌هیبریدی از یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند و می‌تواند تا 120 کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی طی کند. قیمت این خودرو در حدود 80 تا 110 هزار یوآن معادل 11,700 تا 16,200 دلار خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با هزار باند بازی و عوضی بازی میرسه به نمایندگیها و دلال ها ، من که با کلی تلاش چند ماهه یک مدل ساده نمیتونم از مدیران خودرو بخرم ، خجالت اوره بنظرم بجای اوردن ماشین های جدید ، سیستم نظارت درست ایجاد کنید ببینید مصرف کننده میتونه بی واسطه ماشین بخره ، میگه ۱۰۰ میلیون زیر میزی واسه ثبت نام بده که اونم ۳ ماه دیگه ماشینو بهت بدیم ، مدیران خودرو بازنگری کن

  2. با هزار باند بازی و عوضی بازی میرسه به نمایندگیها و دلال ها ، من که با کلی تلاش چند ماهه یک مدل ساده نمیتونم از مدیران خودرو بخرم ، خجالت اوره بنظرم بجای اوردن ماشین های جدید ، سیستم نظارت درست ایجاد کنید ببینید مصرف کننده میتونه بی واسطه ماشین بخره ، میگه ۱۰۰ میلیون زیر میزی واسه ثبت نام بده که اونم ۳ ماه دیگه ماشینو بهت بدیم ، مدیران خودرو بازنگری کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا