مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشاخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبر

گزارش تصویری از غرفه گروه بهمن در یازدهمین دوره نمایشگاه خودرو رشت

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی و البته رویداد خودرویی استان گیلان در رشت، از روز پنجشنبه مورخ 4 اسفندماه سال 1401 آغاز به کار کرد. این دوره از نمایشگاه خودرو رشت در حالی برگزار می‌شود که صنعت خودرو کشورمان همچنان در تحریم‌های ظالمانه آمریکا به سر برده و طبیعتاً به جز حضور نمایندگان رسمی برخی شرکت‌های چینی-ایرانی و ایرانی، محصولات دیگری از سایر کشورها نیست.

گروه بهمن، یکی از گروه‌های خودروییست که با سبد کامل محصولات خود در این دوره از نمایشگاه خودرو رشت حضور به عمل آورده است. این گروه، با شرکت‌های زیرمجموعه خود چون بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، ایران دو چرخ، خودروسازی آسنا و… در نمایشگاه حاضر شده و محصولات خود را به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه خودرو رشت – RASHT AUTO SHOW

پیکاپ G9 با رنگ جدید قرمز در نمایشگاه حضور دارد. همچنین کراس اوور فیدلیتی 7 نفره، دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ جزو SUV های شناخته شده‌ای هستند که در یازدهمین دوره نمایشگاه خودرو رشت در معرض دید علاقمندان قرار گرفته اند. سدان ریسپکت نیز از دیگر محصولات بهمن موتور است.

گروه بهمن در این نمایشگاه، سه کشنده FAW460 و FAW420 و امپاور BD500 را به رشت آورده است. خودروهای تجاری کامیون فورس 8.5 تن خواب‌دار با کاربری ایزوله، کامیون فورس 6 تن، کامیون ایسوزو 6 تن با کاربری آتش‌نشانی، کامیون 19 تن BD300 با کاربری کمپرسی از سایر محصولات گروه بهمن است. همچنین این گروه با اتوبوس شهری 12 متری خود و مینی بوس پگاسوس حاضر شده است.

در این نمایشگاه، شرکت ایران دوچرخ نیز با موتورسیکلت‌های چهارچرخ و دو چرخ خود حضور دارد. این محصولات در قالب موتور سیکلت‌های 500 تا 150 سی سی، معرفی می‌شوند. البته موتورسیکلت‌های برقی این شرکت نیز می‌تواند برای طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان جذاب باشد.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو

لازم به ذکر است که نمایشگاه صنعت خودرو در رشت، در محل نمایشگاه بین‌المللی به آدرس رشت، کیلومتر 4 جاده رشت- تهران (قزوین)، مجموعه نمایشگاه بین‌المللی گیلان برگزار خواهد شد.

آن دسته از افرادی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، می‌توانند از ساعت 14 الی 21 طی مورخ 4 لغایت 7 اسفندماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان حضور به عمل بیاورند

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. از زمانی که مدیر عامل تحصیلکرده در دانشگاه امیرکبیر از بهمن موتور رفت یک بازاری دلال با طرح های خنده دار و سرکاری شبیه ایران خودرو اومده آخرش هم خودروهاشو در بورس میفروشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا