مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشاخبار روز خودروخبر

حضور سایپا یدک و طیف سایپا در یازدهمین دوره نمایشگاه خودرو رشت

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی و البته رویداد خودرویی استان گیلان در رشت، از روز پنجشنبه مورخ 4 اسفندماه سال 1401 آغاز به کار کرد. این دوره از نمایشگاه خودرو رشت در حالی برگزار می‌شود که صنعت خودرو کشورمان همچنان در تحریم‌های ظالمانه آمریکا به سر برده و طبیعتاً به جز حضور نمایندگان رسمی برخی شرکت‌های چینی-ایرانی و ایرانی، محصولات دیگری از سایر کشورها نیست.

اما در این دوره از نمایشگاه خودرو رشت، دو شرکت سایپا یدک و سایپا طیف حاضر شده و متاسفانه خبری از حضور خود سایپا نیست! بنا به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، 8 محصول داخلی قرار است تا تولیدشان در سال 1402 آغاز شود. علاوه بر خودروهای داخلی، باتوجه به فراهم شدن فرآیند واردات خودرو و برنامه ریزی سایپا جهت واردات محصولات چانگان و…، این انتظار وجود داشت تا سایپا آنها را در نمایشگاه رشت معرفی و در معرض دید عموم قرار دهد.

ولی درنهایت حضور سایپا در نمایشگاه خودرو رشت، به شرکت های کار و تجاری (زامیاد، سایپا دیزل و…) و خدماتی آن خلاصه می شود.

در غرفه سایپا یدک، انواع قطعات و روانکارها با بسته‌بندی ویژه سایپا در معرض نمایش گذاشته شده و دستاوردهای این شرکت در زمینه معرفی قطعات اصلی و آموزش سامانه اصالت قطعه عرضه می‌شود.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو

لازم به ذکر است که نمایشگاه صنعت خودرو در رشت، در محل نمایشگاه بین‌المللی به آدرس رشت، کیلومتر 4 جاده رشت- تهران (قزوین)، مجموعه نمایشگاه بین‌المللی گیلان برگزار می شود.

آن دسته از افرادی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، می‌توانند از ساعت 14 الی 21 طی مورخ 4 لغایت 7 اسفندماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان حضور به عمل بیاورند

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا