مکمل بنزین
گوناگونخبر

تغییر نام BMW سری 2 نسخه 2017

BMW می‌خواهد نام سری 2 خودش را تغییر دهد و البته مسیر سری 3 را در این خصوص ادامه می‌دهد. تاکنون ماشین‌هایی که توربو 2 لیتری داشتند، 230i خوانده شده که دارای قدرت 248 اسب بخار و 258lb-ft بودند. این درحالی است که مدل نمایشی خودرو با تعبیه سیستم جدید I6 برروی آن به M240i تغییر نام خواهد داد.

بعد از ششمین ترفیع سیستم خودرو ما شاهد قدرت 335 اسب‌بخار در 5500 دور ‌بر ‌ثانیه هستیم، که 15 اسب‌ بخار بیشتر از سال قبل است و گشتاور 369lb-ft در 1520 تا 4500 دور ‌بر‌ثانیه بالاتر از 330lb-ft است. افزایش سرعت با چهار چرخ متحرک قدرت بیشتری را در اختیار خودرو قرار می‌دهد و خودرو می‌تواند 0 تا 60 مایل را در 4.2 ثانیه سپری کند که 0.2 ثانیه سریع‌تر از قبل ثبت شده است. رکورد مدل‌های پیشین خودروهای چهار چرخ متحرک 4.6 و 4.4 ثانیه بوده و این درحالی است که خودروهای اتوماتیک بازهم سریع‌تر بوده‌اند. هشت سرعته اتوماتیک، جعبه دنده‌ای است که به صورت استاندارد روی خودرو قرار می‌گیرد اما کاربران می‌توانند جعبه دنده 6 سرعته دستی را نیز بدون هیچ هزینه اضافی سفارش دهند.

download (1)

موتور جدید دارای محفظه میل لنگ آلومینیومی، سرسیلندر و حفاظ آکوستیکی است. جمع کردن دو توربوی درهم تنیده به یک شکل موجب کاهش خطای کنترل الکترونیکی شده، نتیجه این درهم تنیدگی توربوها موجب فشرده شدن و افزایش بازدهی موثر می‌شود. بی‌ام‌و اذعان دارد آخرین نسل از سوپاپ‌های تولیدی این کمپانی با حساسیت بالا و کارآیی موثر طراحی و ساخته شده‌اند که در این خودرو نیز شاهد آن‌ها هستیم.

همچون همیشه، این ماشین با بسته M Performance عرضه می‌شود که از رینگ 18 اینچی آلومینیومی بهره می‌برد و مجهز به Michelin Pilot Super Sports و ترمز‌های M Sport است. این نسخه ظاهر منحصر به فردی دارد.

نسخه 2017 کوپه از سری 2 بی‌ام‌و در تابستان امسال به فروش می‌رسد و همزمان با ارایه در بازار، قیمت آن نیز اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا