Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هنرنمایی دیگری از منصوری؛ مرسدس بنز AMG GT S با 720 اسب بخار قدرت!

مطمئنا اکثر علاقه‌مندان به خودرو مخصوصا مبحث تیونینگ، با شرکت منصوری آشنا هستند. جدای اینکه آقای منصوری یک ایرانی است و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم، خودروهای تیون شده توسط این شرکت در دنیا از اعتبار بسیار بالایی برخوردارند. منصوری که بیشتر با خودروهای لوکس و سطح بالا هنر خود را به نمایش می‌گذارد، برای مرسدس بنز AMG GT S هم پکیج‌های تیونینگ متنوعی ارائه کرده است. اما این شرکت در جدیدترین پروژه خود برای این سوپر اسپرت آلمانی از یک سورپرایز ویژه رونمایی کرده که در نوع خودش بی‌نظیر است.

AMG-GT3-2

همیشه تغییراتی که متخصصان این حوزه بر روی خودروهای تولید شده انجام می‌دهند، بعضا محبوبیت آن‌ها را چندین برابر افزایش می‌دهد. مرسدس بنز AMG GT S از آن دست خودروهایی است که بلافاصله بعد از عرضه شدن، مدل‌های متنوعی از تیونینگ را به خود دیده که شاید بتوان عنوان یکی از جذاب‌ترین آنها را به منصوری لقب داد. منصوری در ادامه برنامه‌های خود برای تیون این خودرو، چند تغییر عمده را به مدل نمایش داده شده در نمایشگاه ژنو اضافه کرده که یکی به پیشرانه و دیگری به قسمت عقب آن مربوط می‌شود.

AMG-GT3-5

طراحان این شرکت توجه ویژه‌ای به قسمت پشتی خودرو داشته و با اضافه کردن یک باله بزرگ، ظاهر آن را بسیار تهاجمی‌تر کرده‌اند. اسپویلر بازسازی شده این خودو، با سیستم پخش کنندگی یک‌پارچه هوا، نیروی رویه پایین بیشتری را هنگام حرکت در سرعت‌های بالا ایجاد می‌کند. حتی برای اینکه این بخش خاص‌تر و جذاب‌تر شود، از رنگ و لعاب ویژه‌ای برای آن استفاده شده است. استفاده از فیبر کربن در بخش‌های مختلف که با رنگ قرمز یاقوتی ترکیب شده، جذابیت ظاهری فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند.

AMG-GT3-6

اما یک قسمت مهم دیگر که دچار تحول شده، مربوط به سیستم پیشرانه خودروست. منصوری موتور 4 لیتری 8 سیلندر و تویین توربوی این خودرو را با به‌کار بردن توربوشارژرهای بزرگتر و همچنین سیستم اگزوز اسپرت از جنس فولاد ضد زنگ، تحت فشار بیشتری قرار داده و توانسته خروجی آن را به 720 اسب بخار ارتقا دهد. در این حالت شتاب خودرو از صفر تا صد کیلومتر به 3.4 ثانیه رسیده و می‌توان با آن به حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعت دست یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.