مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر اتفاقی از مرسدس بنز S-Class 2017 فیس‌لیفت شده

تا چند ماه دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه خودرو پاریس خواهیم بود که در آن بسیاری از خودروسازان دنیا مدل‌های جدید خود را به نمایش می‌گذارند. مرسدس بنز هم قرار است چندین مدل جدید و فیس‌لیفت شده را به این نمایشگاه بیاورد که یکی از آنها مدل لوکس کلاس S سدان است. اما به تازگی یکی از کاربران وب سایت Carscoops که در سفر تفریحی در موناکو حضور داشت، به صورت اتفاقی چند خودروی کلاس S مرسدس بنز که کمی از لحاظ ظاهر با مدل فعلی تفاوت داشتند، را در حال دور زدن مشاهده می‌کند. این فرد از روی کنجکاوی تصاویری را تهیه و از طریق ایمیل برای مدیر این وب سایت ارسال می‌کند.

2017-S-Class-FL-Mercedes-555

در این تصاویر هردو مدل استاندارد و AMG به چشم می‌خورند اما درنگاه اول واقعا نمی‌توان تفاوت خاصی بین آنها و مدل‌های فعلی مشاهده نمود. اما اگر کمی دقیقتر به تصاویر نگاه کنیم متوجه تغییرات جزئی در ترکیب چراغ‌های جلو خواهیم شد. خطوط LED در چراغ‌ها که عملکرد روشنایی در روز را ارائه می‌کنند به قسمت پایین و نوار روشنایی چند منظوره به قسمت بالا منتقل شده‌اند. تغییر دیگری در ظاهر بیرونی خودرو باتوجه به این تصاویر نمی‌توان یافت.

2017-S-Class-FL-Mercedes-2

به هر‌صورت باید قبول کرد که فیس‌لیفت انجام شده کمترین تغییر را در ظاهر خودرو به همراه داشته است. اما در فضای داخلی، مرسدس تغییرات بیشتری را اعمال کرده که می‌توان به مواردی همچون صفحه نمایش بزرگتر و بدون حاشیه در مرکز داشبور، کنترلرهای حرکتی جدید برای سیستم ناوبری و سرگرمی و همچنین طراحی جدید فرمان اشاره نمود.

open

از طرف دیگر گزارشات متناقضی درمورد به روز رسانی پیشرانه و سیستم انتقال قدرت کلاس S به گوش می‌رسد. بعضی منابع فقط به اصلاحات جزئی نسبت به مدل پیشین اشاره دارند اما برخی دیگر مدعی شده‌اند مرسدس می‌خواهد از یک پیشرانه 6 سیلندر خطی با کد M256 به جای مدل وی شکل فعلی استفاده کند. همچنین درکنار این پیشرانه استفاده از یک موتور 48 ولت با فناوری هیبریدی که یک میل لنگ با موتور برقی را متصل و همزمان به عنوان استارت و دینام هم عمل می‌کند، دور از انتظار نیست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا