مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس AMG GT R و رسیدن به سرعت 62 مایل بر ساعت در عرض 3/6 ثانیه!

کمپانی مرسدس درحال رونمایی تدریجی از نخستین جزئیات فنی مدل  GT R تا پیش از ارائه این خودروی کوپه در تاریخ 24 ژوئن یعنی زمان فستیوال سرعت Goodwood است. این خودرو همانند سایر مدل‎های آن دارای دو توربو شارژ V8 بوده و قدرت آن درحال حاضر 577 اسب بخار است. اگر بخواهیم موتور این خودرو را در مدل‎های مختلف مقایسه کنیم، این موتور 4 لیتری در مدل GT S قدرتی به اندازه 503 اسب بخار و در مدل ابتدایی GT قدرتی به میزان 456 اسب بخار تولید می‎کند.

این قدرت اضافی به مدل GT R امکان می‎دهد که در عرض 3/6 ثانیه به سرعت 62 مایل بر ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن به 6/197 مایل بر ساعت برسد، درحالیکه این اعداد در مدل GT S به ترتیب 3/8 ثانیه و 193 مایل بر ساعت هستند.

mercedes-amg-gt-r-teaser-ima7ge

علاوه بر قدرت عالی این مدل، رانندگان آن می‎توانند از عملکرد بسیار سریع سیستم‎های موجود در جدیدترین نسخه مدل GT این خودرو نیز بهره‎مند شوند. کمپانی مرسدس فعلا سعی در محرمانه نگه داشتن این بخش‎های ارتقا یافته دارد، اما وعده‎هایی را مبنی بر بهبود شاسی و سریع‎تر شدن سیستم‎های آیرودینامیک آن داده است. این تغییرات به خودرو کمک می‎کنند تا حرکت بهتری در سطح جاده‎ها داشته باشد.

کمپانی مرسدس  AMG ادعا می‎کند که این نخستین بار است که چنین مجموعه‎ای از فناوری‎ها را در یک مدل اسپرت از محصولات خود بکار می‎گیرد. خریداران می‎توانند هنگام خرید استایل موردنظر خود را به خودرو بیافزایند و رنگ سبز منحصر بفرد این خودرو به نام AMG Green Hell Magno را سفارش دهند. سایه تیره سبز رنگ این خودرو از چشم‎انداز منطقه Nürburgring Nordschleife الهام گرفته شده است. مدل GT R باید به گونه‎ای باشد که رانندگان حس کنند در منزل خود بوده و احساس راحتی و آسایش کامل داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا