مکمل بنزین
گوناگونخبر

لندروور دیفندر نسل جدید به سیستم طراحی SVO مجهز می‌شود!

رانندگی آفرود یکی از جذابترین فعالیت‌ها در نوع خودش محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. داشتن یک خودرو شاسی بلند معمولی و حرکت در مسیرهای نسبتا هموار هم بخشی از این سبک رانندگی است. اما زمانیکه قرار است به صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت کنید باید یک خودروی مخصوص و تجهیزات ویژه هم در اختیار داشته باشید. شاید لندروور را بتوان یکی از محبوبترین و خاطره انگیز‌ترین برندها در تولید خودروهای آفرود دانست. لندروور دیفندر خودروی نام آشنایی است که همیشه یک پای ثابت شرایط سخت آب و هوایی بوده و به خاطر همین استقامت در بسیاری از نهادهای نظامی دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Land-Rover-Defender-renderings2a

تا همین اواخر، مشتریانی که قصد خرید این خودرو را داشتند به خاطر سروکله زدن با فروشندگان لوازم جانبی جهت ارتقاء تجهیزات و تبدیل آن به یک مدل عملکردی واقعی برای رانندگی آفرود، دچار نگرانی‌های زیادی بودند. اما خبر جدید از طرف این شرکت انگلیسی نوید برطرف شدن این مشکلات را می‌دهد. برخلاف مرسدس بنز که خودروهای سری G کلاس را با هرنوع سلیقه و کاربری، از مدل پایه گرفته تا مدل سطح بالای AMG، سازگار کرده تا مشتریان به راحتی انتخاب خود را انجام دهند، لندروور بسیار محافظه کار عمل کرده و همیشه در ارائه مدل دیفندر به یکسری امکانات ساده آفرود اکتفا می‌کند و ادامه کار را به مشتری و فروشندگان لوازم جانبی می‌سپارد.

Land-Rover-Defender-renderings1

در سال 2008 میلادی لندروور به مناسبت شصتمین سالگرد تولید، از سه نسخه دیفندر رونمایی کرده بود که به صورت خیلی محدود تولید و عرضه شدند. به همین دلیل شاید خریداران جدید دیگر به آنها دسترسی نداشته باشند. اما این خودرو در مدل 2018 می‌خواهد علاقه‌مندان را سورپرایز کند چراکه دیفندر قرار است به کمک سیستم طراحی SVO جگوار لندروور، نهایت قابلیت آفرود، نهایت عملکرد و نهایت حس لوکس بودن را به ارمغان آورد.

Land-Rover-Defender-renderings

آقای جان ادوارد، مدیر ارشد بخش طراحی SVO، از برنامه بزرگ این شرکت برای تمامی خودروهای تولیدی خبر داده و اینکه قرار است از هر سه زیرمجموعه SVO یعنی SVRacing، SVXtreme و SVAutobiography با مطالعه دقیق برای تمامی مدل‌ها استفاده شود. درواقع هدف اصلی لندروور برآورده کردن خواسته‌ها و سلایق مشتریان است که نسبت به سالهای گذشته کاملا تغییر کرده به طوریکه دیگر نمی‌توان با یک مدل به همه آنها پاسخ داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا