مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوخبر

معرفی بهترین مرجع لیست قیمت موتور سیکلت

دنیای موتورسیکلت این روزها گسترده تر از گذشته درحال فعالیت بوده و استقبال عمومی به سمت و سوی موتورها به دلیل افزایش قیمت خودروها روز به روز بیشتر شده است. وب‌سایت خبری پلاس موتور یک مرجع مطمئن از اخبار موتور سیکلت و قیمت موتور است.

اما در این ایام و با نوسانات عجیب قیمت ارز و دلار، یافتن قیمت موتورسیکلت یکی از معضلات کاربران در فضای مجازی است.

با توجه به وضع موجود، بدیهی است که موتورسیکلت‌های دست دوم، قیمت مشخصی نداشته باشد و نسبت به تقاضا در بازار کشور و سلایق مردم متفاوت بوده. اما یافتن قیمت کارخانه موتورسیکلت‌هایی که در داخل تولید می‌شوند نیز داستان خودش را دارد.

از اینرو در سایت پلاس موتو بخش مروطه ایجاد شده و بیاید به لیست قیمت موتور سیکلت از تولیدکنندگان معتبر بازار که در این سایت منتشر شده نگاهی بی اندازیم:

قیمت محصولات نیرو موتور

گروه صنعتی نیرو موتور، بزرگترین تولید کننده موتورسیکلت در بازار ایران شناخته می شود. این شرکت دارای 5 خط تولید موتورسیکلت بوه و حدود 20 سال سابقه تولید موتورسیکلت در کشور دارد. قیمت محصولات نیرو موتور معمولا ماهانه در پلاس موتو آپدیت و تغییر میکند.

قیمت محصولات کویر موتور

کویر موتور از سال 1336 در حوزه تولید موتورسیکلت در کشور ایران فعالیت دارد. کویر موتور سعی کرده است تا با تولید اکثر مدل‌های موتورسیکلت در ایران همه اقشار جامعه را به موتورسیکلت علاقه‌مند سازد.

قیمت محصولات کویر موتور از نمونه‌های ارزان قیمت تا گران قیمت را شامل می‌شود.

تنوع محصولات کویر شامل طیف وسیعی از انواع سبک‌های موتور، اسکوتر برقی و … می‌شود.

قیمت محصولات ایران دوچرخ

ایران دوچرخ از سال 1349 و با همکاری شرکتهای بزرگی چون پژو فرانسه و یاماها موتور ژاپن کار خود را در ایران آغاز و در سال 1351 کارخانه خود را در قزوین راه اندازی کرد.

محصولات ایران دوچرخ عموما با کیفیت بالایی بوده و گروه بهمن پشتوانه خوبی برای خدمات پس از فروش و گارانتی موتورسیکلت‌ها، اسکوترها و دوچرخه های تولیدی این شرکت است.

مشاهده لیست قیمت محصولات ایران دوچرخ

قیمت محصولات نیکران موتور

شرکت نیکران موتور پاسارگاد از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع موتور سیکلت آغاز نمود و اکنون پس از گذشت 6 سال فعالیت مستمر بعنوان یکی از تخصصی ترین تولید کنندگان موتور سیکلت در کشور شناخته میشود. نیکران موتور نیز انواع مختلفی از موتورسیکلت‌ها را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

قیمت موتور بنلی

بنلی Benelli یک شرکت موتورسیکلت‌سازی ایتالیایی است که در سال 1911 در شهر پسارو تأسیس شد و قدیمی‌ترین سازنده موتورسیکلت ایتالیایی محسوب می‌شود و با شرکای چینی جدید خود هنوز در حال فعالیت است.

قیمت موتوربنلی در بازار بسیار متفاوت است و این شرکت قدیمی اصولا محصولات با کیفیتی را روانه بازارهای جهانی کرده است.  

 

سایت پلاس موتو 

بازار موتورسیکلت در ایران، حوزه بسیار بزرگی است که پرداختن به وضعیت و شرایط آن، نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و بسیار منظم است. ما در پلاس موتو در تلاشیم تا با بهره گیری از یک تیم قوی و فنی، حوزه موتورسیکلت را برای شما کاربران عزیز جذاب‌تر از همیشه سازیم.

در پلاس موتو می توانید آخرین و جدیدترین خبرهای تخصصی حوزه موتورسیکلت را مشاهده کرده و از خواندن بررسی های ویژه ما نیز لذت ببرید. این روزها مهمترین ویژگی و بخش پر بازدید پلاس موتو، لیست‌های قیمت به روز موتورسیکلت‌های بازار است. این لیست قیمت ها ماهانه و با بهره گیری از آخرین پیگیری‌های تخصصی تیم رسانه ای پلاس موتو از تولیدکنندگان موتورسیکلت در کشور جمع آوری و برای شما منتشر می‌شود.

در آخر باید بگوییم که پایگاه خبری پلاس موتو، زیرمجموعه ای از پایگاه خبری چرخان است که یکی از پربازدیدترین وب سایت‌های خبری حوزه خودرو به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا