مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از نسخه R-Design برای ولوو V90 و S90

کمپانی سوئدی ولوو برای سری جدید محصولات لوکس خود یعنی مدل‌های V90 و S90، از نسخه R-Design رونمایی کرده که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است سال آینده برای فروش عرضه شوند. این نسخه‌ که به صورت ویژه عملکرد خودرو را نشانه گرفته‌، هر دو خودرو را برای رقابت بهتر با محصولاتی همچون آئودی A6، جگوار XF و مرسدس بنز E کلاس آماده کرده است.

volvos90v90rdesign-07

در نسخه R-Design تغییراتی همچون طراحی ظاهری با استایلی جدید شامل جلو پنحره مشبک، یکپارچه شدن چراغ‌های مه شکن جلو با سپر و رینگ‌های آلیاژی جدید به چشم می‌خورند. همچنین ولوو اعلام کرده تغییراتی را در شاسی خودرو ایجاد کرده تا قدرت مانور خودرو برای شرایط رانندگی اسپرت افزایش یابد. در بخش داخلی هردو خودرو به تریم‌های جدید مجهز شده‌اند که از تغییرات عمده در این بخش می‌توان صندلی‌ها و فرمان اسپرت را نام برد.

volvos90v90rdesign-01

آقای آن‌وال، مدیر ارشد بخش بازاریابی و خدمات مشتریان شرکت ولوو، درباره این نسخه‌های جدید به طراحی زیبا و عملکرد بی‌نظیر آنها اشاره کرده به گونه‌ای ‌که تجربه رانندگی با این دو خودرو را دنیایی کاملا متفاوت از رقبای حال حاضر می‌داند. ولوو هنوز قیمت رسمی برای این محصولات اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد با افزایش قیمت قابل توجهی نسبت به مدل‌های معمولی همراه باشند به طوریکه برای S90  قیمت 38500 پوند و برای V90 قیمت 40500 پوند تخمین زده می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا