مکمل بنزین
گوناگونخبر

جشن تولد پنجاه سالگی میورا، با یک هدیه ویژه از لامبورگینی!

شرکت لامبورگینی درسال 1966 میلادی از یک خودروی اسپرت با نام میورا رونمایی کرده بود و حالا بعد از گذشت نیم قرن با یک حرکت ویژه سعی کرده یاد و خاطره آن‌را در ذهن علاقه‌مندان زنده کند. این خودروساز ایتالیایی در پنجاهمین سالگرد تولد میورا و در اقدامی جالب یک مدل خاص از لامبورگینی آونتادور محبوب را عرضه کرده است. این نسخه جدید که با عنوان Miura Homage نامگذاری شده، با نقش و نگار خاص خودش دقیقا خاطرات میورا افسانه‌ای را برای طرفداران تداعی می‌کند.

578759

لامبورگینی براساس کاتالوگ اصلی میورا که در زمان تولید و فروش در اختیار خریداران قرار می‌گرفت، از شش ترکیب رنگ برای این نسخه آونتادور استفاده کرده است. لامبورگینی با استفاده از رینگ‌های معروف Dione با روکش طلایی و در سایز 20 اینچ برای جلو و 21 اینچ برای عقب، جذابیت بی‌نظیری را برای این آونتادور به ارمغان آورده است. البته همراه ترکیب رنگ‌های دیگر، ست نقره‌ای از این رینگ‌ها هم در لیست سفارش قرار دارند.

578766

برای آن دسته از افرادیکه از برنامه لامبورگینی بی‌اطلاع هستند و دقیقا نمی‌دانند این نسخه از آونتادور به چه مناسبت تولید شده، این شرکت علاوه بر استفاده از لوگوی میورا در نمای ظاهری و کابین آونتادور، توضیحاتی مفصل از تاریخچه این خودروی قدیمی را در قالب یک بروشور در اختیار گذاشته است.

578760

فضای داخلی به صورت استاندارد با همان پکیج اصلی فیبر کربنی تزئین شده و پیشرانه 12 سیلندر آن هم بدون تغییر مورد استفاده قرار گرفته و این بدان معنی است که لامبورگینی فقط تمام توان خود را برای ظاهر بیرونی به‌کار گرفته و خبری از ارتقاء عملکردی نیست. البته مشکل جدی از این بابت وجود ندارد چراکه خروجی 691 اسب بخاری آن مطمئنا بسیار فراتر از عملکرد میورا واقعی ظاهر می‌شود.

578761

به گفته این شرکت برنامه تولید فقط برای 50 نمونه از این نسخه ویژه تدارک دیده شده که مذاکرات فروش برای بخش قابل توجهی از آن به پایان رسیده است. همچنین برنامه رونمایی رسمی از آونتادور Miura Homage در خلال فستیوال سرعت گودوود برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا