مکمل بنزین
گوناگونخبر

مزدا MX-5 Levanto، یک ژاپنی با رنگ و لعاب ایتالیایی!

مزدا با معرفی نسل چهارم خودروی دونفره و بسیار محبوب خود، یعنی MX-5، باردیگر توانمندی‌های خود در زمینه تولید یک رودستر سبک، جمع و جور و در عین‌حال زیبا را به رخ حریفان کشید. اما حال با گذشت یکسال از زمان عرضه خودرو به بازارهای فروش، یک شرکت ایتالیایی آنرا با سلیقه خودش به صورت خاصی تزئین کرده است.

GIC-MX-5-Levanto-Mazda-26

شرکت Garage Italian Customs که موسس آن آقای لاپو الکان نوه جیانی آنیلی، مدیر و سرمایه گذار اصلی کارخانه فیات، می‌باشد ظاهر این خودروی ژاپنی را دستکاری کرده و عنوان لوانتو (Levanto) را برای آن برگزیده است. لوانتو اسم یکی از شهرهای ساحلی در شمال ایتالیاست و آقای الکان برای انتخاب آن از یک فیلم مستند با عنوان “تابستان بی پایان” محصول 1966 میلادی، الهام گرفته است.

GIC-MX-5-Levanto-Mazda-1

در واقع این شرکت ایتالیایی در انتخاب رنگ و لعاب برای مزدا MX-5، از یک زیباشناسی افسانه‌ای بهره برده که امتداد آن از سواحل کالیفرنیا شروع و تا خط ساحلی ریویرا ایتالیا ادامه می‌یابد. اگر بخواهیم به زبان ساده صحبت کنیم باید به ترکیب رنگ دوتایی برای این خودرو اشاره کرد به طوریکه رنگ نارنجی روشن با سایه‌ای از رنگ نیلی ترکیب شده و درکنار رینگ‌های  17 اینچی جذاب، یک اثر خارق‌العاده را ایجاد کرده است.

GIC-MX-5-Levanto-Mazda-25

در فضای داخلی این خودروی دونفره، از یک تریم کاملا خاص استفاده شده یعنی پنل روی درها، تودروزی داشبورد، صندلی‌ها، فرمان، دنده و حتی کنسول وسط همگی با الگو گرفتن از رنگ بدنه، به پارچه مرغوب شرکت آلکانتارا با رنگ آبی دریایی مزین شده‌اند. همانطورکه گفته شد تمامی این تغییرات فقط مربوط به زیبایی و ظاهر خودرو می‌شوند و هیچ گونه تغییری در پیشرانه و عملکرد خودرو لحاظ نشده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا