مکمل بنزین
بازارچهبرگزیده‌ها

قیمت چانگان‌های وارداتی سایپا رسما اعلام شد

چانگان‌های وارداتی سایپا، اولین محصولاتی بودند که پس از آزاد سازی واردات خودرو توانستند از مرزهای کشور رد شده و آماده ورود به بازار باشند. این دو محصول تا امروز قیمت مشخصی نداشته و به جز گمانه زنی رسانه ای، هنوز هیچ عددی برای آنها تعیین نشده بود.

اما بالاخره امروز شورای رقابت در جلسه خود، تکلیف این محصول، یعنی قیمت چانگان سی اس 35 پلاس تیپ 2 و چانگان سی اس 35 تیپ 3 را اعلام کرد. البته هنوز خبری از قیمت چانگان UNi-T نیست!

در صورتجلسه شورای رقابت آمده است که با عنایت به بند ۳-۱ ماده ۳ دستورالعمل شماره ۵۴۳ شورای رقابت مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱، قیمت دو خودروی چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ و CS۳۵ پلاس تیپ ۳ موضوع نامه ۶۱۰/۱/۳۷۰/م مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، در جلسه شورا بررسی و با اکثریت آراء تصویب گردید.

شایان ذکر است:
۱. قیمت های اعلامی مربوط به اولین محموله وارداتی شرکت مزبور بوده و قیمت محموله های وارداتی بعد، بر اساس مستندات و نرخ ارز مورد عمل برآورد و متعاقباً اعلام خواهد شد.
۲. ذکر این نکته ضروری است که سایر هزینه ها شامل: عوارض قانونی شماره گذاری، مالیات نقل و انتقال و ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، هزینه اسقاط ، حمل تا شبکه توزیع، کمیسیون فروش و سایر عوارض قانونی که در قیمت پایه لحاظ نگردیده، قابل اعمال به قیمت های مندرج در جدول ذیل می باشد.

نام خودرو نرخ فروش درب انبار وارد کننده (دستگاه) ریال
چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ ۸،۴۹۶،۲۸۸،۸۸۳
چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ ۹،۰۴۴،۷۰۸،۷۲۲
 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سایپا بی تعهد
    چه فایده که اول تعهد معوق رو انجام نمیده و حواله داران ساندرو بلا تکلیف هستن

  2. عجب قیمتی گذاشتن دقیقا ۲و نیم برابر چین هست مملکت نیست که سر گردنه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا