مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس بنز از یک برند جدید برای خودروهای برقی خود استفاده می‌کند!

گروه شرکتهای دایملر، که صاحب کمپانی مرسدس بنز، اسمارت و چندی از تولیدکنندگان خودروهای سنگین است، اعلام کرده قصد دارد از یک نام تجاری جدید برای خودروهای تمام برقی نسل آینده مرسدس بنز استفاده کند. این خبر صحبت‌های اخیر آقای اولا کالنیوس، مدیر فروش و بازاریابی مرسدس بنز در انگلستان، مبنی بر ارائه یک زیرمجموعه از نام تجاری برای رقابت با خودروهای برقی مثل سری i بی‌ام‌و را کاملا تائید می‌کند. انتظار می رود عرضه اولین خودروی تمام برقی مرسدس بنز با برند جدید در نمایشگاه خودروی پاریس که سپتامبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد، صورت بگیرد.

Mercedes-plug-in-lineup-

مرسدس بنز می‌خواهد برای شروع کار از شاسی‌بلند برقی خود که برپایه مدل GLC طراحی شده، رونمایی کند و سال آینده آنرا وارد بازار فروش کند. البته همانطورکه گفته شد این شروع کار است و مرسدس قصد دارد تا سال 2020 چهار خودروی کاملا الکتریکی دیگر را که با هربار شارژ  قابلیت پیمایش 523 کیلومتر بر اساس استانداردهای اروپا را دارند، معرفی کند. برخلاف بی‌ام‌و، این خودروساز آلمانی می‌خواهد به منظور کنترل هزینه‌ها و اعمال سیستم تولید منعطف، وسایل نقلیه برقی خود را منطبق بر سری محصولات فعلی خود و در همان کارخانه‌ها تولید کند. شاید یکی از اهداف بزرگ دایملر، رقابت جدی با کمپانی تسلا باشد.

Mercedes-Benz-GLC_Coupe-2017-ig

به عقیده کارشناسان و مهندسان مرسدس، شروع کار با پلتفرم یک خودروی کراس‌اوور مثل GLC بسیار هوشمندانه است چراکه به‌خاطر دراختیار داشتن فضای زیاد می‌توان به خوبی باتری‌های سنگین را جاسازی کرد و با کاهش مرکز ثقل، به بهبود قابلیت رانندگی خودرو افزود. براساس شنیده‌ها، شرکت دایملر در تاریخ 20 جولای (30 تیرماه) در مورد اسم این برند تجاری جدید تصمیم‌گیری می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا