مکمل بنزین
گوناگونخبر

به زودی فیس لیفت کیا پیکانتو عرضه خواهد شد

 بر اساس گزارشی از یک منبع بین‌المللی صنعت خودرو،  تصاویر فیس لیفت آینده کیا پیکانتو قبل از عرضه جهانی آن در اواخر این ماه به بیرون درز کرده است. این دومین فیس لیفت این خودرو از زمان عرضه آن در سال 2017 است، فیس لیفت قبلی در سال 2020 عرضه شد.

در طراحی این محصول، تغییرات الهام گرفته از کیا EV9 کاملا قابل تشخیص است. چراغ‌های جلوی عمودی با یک نوار کرومی به هم متصل شده‌اند و قسمت پایینی دارای ورودی‌های کاذب بسیار زیاد و عناصر همرنگ بدنه است.

چرخ‌های آلیاژی نیز شبیه EV9 هستند، در حالی که در پشت آن یک نوار نور LED برای اتصال چراغ‌های عقب جدید وجود دارد. تصویر کیا پیکانتو جی‌تی لاین، یکی از چندین گزینه تریم، با طراحی تهاجمی در بین عکس ها مشاهده می‌شود.

با تغییرات قبلی، سیستم اطلاعات سرگرمی به یک واحد 8 اینچی ارتقا یافته و فضای داخلی با یک کلاستر دیجیتال و گرافیک جدید تغییر کرده است.
جزئیاتی در مورد پیشرانه و لیست کاملی از ویژگی ها هنوز منتشر نشده است. با این حال، این احتمال وجود دارد که پیکانتو همان پیشرانه و سایر گزینه‌های قبلی را داشته باشد البته با برخی تغییرات کوچک. قیمت نیز در زمان عرضه رسمی مشخص خواهد شد.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا