مکمل بنزین
گوناگونخبر

دزدی خودرو به خاطر صندلی‌های 1000 دلاری!

همه ما زمانیکه قصد داریم اتومبیل خود را در خیابان یا محلی خلوت پارک کنیم، حتما قبل از ترک آن برخی موارد مثل اشیاء قیمتی، ضبط یا پنل و برخی موارد از این دست را کنترل می کنیم تا بهانه ای برای سارقان باقی نماند. اما وقتی قرار باشد به‌خاطر صندلی‌های خودرو به ماشین شما دستبرد زده شود چطور؟ آیا می‌توان آنها را هم هنگام ترک خودرو با خودمان ببریم!؟

579169

براساس گزارشات رسیده از آمریکا، دوخودروی شاسی‌بلند تولید شده توسط گروه جنرال موتورز یعنی شورولت Tahoe و GMC Yukon، به خاطر صندلی‌های ردیف سوم به‌کار رفته شده در آنها که درحدود 1000 دلار ارزش دارند، شدیدا مورد توجه سارقان قرار گرفته‌اند! درواقع سارقان نه به‌خاطر خودرو، بلکه فقط برای سرقت صندلی‌های آن که بازار خوبی برای خرید و فروش پیدا کرده‌اند، اقدام به دستبرد به این دو مدل خودرو می‌کنند.

579171

خوشبختانه جنرال موتورز در تولیدات جدید این دو خودرو ازیکسری اتصالات محکمتر و همچنین مشخصات امنیتی بهتر استفاده کرده تا شانس سارقان را به حداقل ممکن برساند. این مشکل برای مدل‌های تولید شده قبل از سال 2015 بوجود آمده و به دارندگان آنها هشدارهای امنیتی ارسال شده است. انتظار می رود جنرال موتورز طی یک فراخوان این نقص را برطرف کند و یا حداقل قفل مخصوصی برای آنها بسازد و دراختیار مالکان قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا