مکمل بنزین
گوناگونخبر

سرمایه‌گزاری 290 میلیون دلاری دوباره در کوروت!

BG2014CorvetteStingray217

خط تولید Bowling Green Assembly که خانه شورولت Corvette محسوب می‌شود، در شرف به روز رسانی‌های بزرگ در راستای برنامه جنرال‌ موتورز برای افزایش امکانات در خط تولید‌هایش است. این کمپانی290 میلیون دلار دیگر به خط تولید موجود در جنوب ایالت کنتاکی، که مشغول تولید خودروی محبوب آمریکایی از سال 1981 میلادی بوده، اختصاص می‌دهد. کروت ابتدا در میشیگان متولد، سپس از سال 1954 در سنت لوییس و در سال 1981 به کنتاکی منتقل شد.

این سرمایه‌گزاری برای به روز رسانی خط مونتاژ و تجهیز آن با تکنولوژی و عملیات جدیدتر در تابستان پیش رو است. بیشتر از نیمی ( 153 میلیون دلار) از این پول، در قسمت تشویق کسب و کار، برای ترغیب تولید و تجارت به ماندن یا بازگشتن به ایالات متحده آمریکا هزینه خواهد شد. پیش از این 439 میلیون دلار در قسمت نقاشی خودرو و به روزرسانی تجهیزات آن قسمت مصرف و در مجموع سرمایه‌گزاری 729 میلیون دلاری جنرال‌موتورز، شورولت کوروت را در کورس رقابت با رقبای داخلی و خارجی نگاه خواهد داشت.

همزمان کمپانی دوج در حال کاهش تولید مدل وایپر، فورد در حال اضافه کردن مدل‌های جدیدتر از موستانگ و خارج کردن سری جدید GT از بالای لیست خود و هوندا در حال ساخت مدل جدید آکورا در اطراف ایالت اوهایو آمریکاست. واردات رقبای دیگر مانند نیسان GT و پورشه 911 نیز همچنان از ژاپن و آلمان ادامه خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا