مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین تصاویر از داخل کابین C-HR تویوتا!

تویوتا اولین تصاویر از داخل خودروی C-HR را منتشر کرد. C-HR اوایل سال آینده در اروپا عرضه می‌شود و برای نخستین بار تصاویری از داخل این خودرو؛ که با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و خلاقیت‌های مهندسین تویوتا طراحی شده است را می‌توان دید.

toyota-c-hr77

toyota-c-hr777

تویوتا ابتدا از انتشار تصاویر داخل C-HR طفره می‌رفت؛ ولی اکنون یک داشبورد منحصر به فرد، به رنگ مشکی، سفید و آبی را پیش روی خود داریم. صندلی‌های C-HR به شدت تقویت شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ همچنین بر روی کنسول وسط  C-HR، یک صفحه نمایش 7 اینچی را می‌بینیم.

toyota-c-hr7777

تمام اجزای داشبورد به دلیل بالا بردن تمرکز راننده، کمی متمایل به سمت راننده هستند، تا دسترسی به امکانات و آپشن‌های مختلف راحت‌تر باشد. تویوتا، تریم داخلی C-HR را در سه نسخه مختلف دسته بندی کرده، که شامل رنگ‌های خاکستری تیره، سیاه و سفید/آبی،سیاه و سفید و قهوه‌ای می‌شوند.

toyota-c-hr77777

از نظر امکانات و تجهیزات ایمنی؛ مدل C-HR تویوتا، در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد. C-HR مجهز به کروز کنترل تطبیقی و چراغ‌های اتوماتیک بوده و خریداران با پرداخت پول بیشتری می‌توانند C-HR خود را مجهز به سیستم هشدار خروج از جاده و پیش‌گیری از برخورد با عابرین پیاده نمایند.

toyota-c-hr777777

علاوه بر این ویژگی‌ها؛ خریداران می‌توانند C-HR را با سیستم صوتی قدرتمند JBL، به همراه 9 بلندگوی ویژه، سفارش دهید. مدل اروپایی C-HR با یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژ، با توان 114 اسب‌بخار و گشتاور 136 پوند فوت عرضه می‌شود. نسخه سازگار با محیط زیست C-HR تویوتا؛ 120 اسب‌بخار قدرت داشته و در هر کیلومتر، 85 گرم گاز CO2 منتشر می‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا