مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به نمای داخلی و بیرونی آلفا رومئو شاسی بلند جدید!

آیا این خودرو در زمان تعیین شده وارد بازار خواهد شد؟

چندی پیش زمزمه‎هایی مبنی بر تأخیر در ارائه مدل جدید آلفا رومئو به گوش می‎رسید. این تأخیر ابتدا برای مدل 4C و سپس مدل سدان جولیا مطرح شد. حال سؤال اینجاست که آیا مدل جدید آلفا رومئو به نام استیلویو نیز امسال با چنین تأخیری روبرو خواهد شد؟ جدیدترین تصاویر این خودرو حاکی از آن است که آزمایشات نهایی بر این مدل هنوز به اتمام نرسیده‎اند. استتار این خودرو نسبت به قبل بسیار کاهش یافته و این امر بررسی سقف ‎شیب‎دار و علامت آلفا رومئو بر روی آن را آسان‎تر نموده است.

579492

با نگاهی به درون خودرو خصوصا داشبورد و کنسول مرکزی خواهید دید که استایل آن بسیار شبیه مدل جولیا است و نمی‎توان هیچ ایرادی از آن گرفت. اما درمورد ویژگی‎های فنی و موتور آن چطور؟ با اینکه هنوز اطلاعات قطعی در دست نیست، اما به احتمال زیاد موتور دو توربو V6 استفاده شده در مدل جولیا QV با قدرت 503 اسب بخار بهترین گزینه برای این خودرو خواهد بود. به یاد داشته باشید که آلفا رومئو خواهان رقابت تنگاتنگ با پورشه ماکان، آئودی SQ5 و بی ام و X3 M است. به همین علت وجود موتور مذکور در این خودرو ضروری است، اما بدون شک خودروهایی باقدرت کمتر (و ارزان‎تر) مانند دیزل نیز پیشنهاد خواهند شد.

579494

سؤال اینجاست که آیا این موتور بنزینی در آمریکا ارائه خواهد شد؟ پاسخ این سؤال نیز هنوز مشخص نیست و در پاسخ به این سؤال که مدل استیلویو چه زمانی وارد بازار می‎شود، می‎توان گفت حدس ما این است که در ماه سپتامبر وارد پاریس و در ماه نوامبر وارد لس‎آنجلس شود. این خودرو دومین مدل از میان هشت مدل جدید آلفا رومئو است که برای ورود آن به بازار برنامه‎ریزی می‎کنند. با این وجود، شنیدن کی بود مانند دیدن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا