مکمل بنزین
گوناگونخبر

رضوانی به‌زودی از مدل بیست آلفا با طراحی متفاوت رونمایی می‌کند!

کمپانی رضوانی درحال آماده سازی خود برای اضافه کردن یک مدل جدید به خط تولید محصولاتش است. این شرکت قول داده تا در محصول جدیدش که احتمالا بیست آلفا (Beast Alpha) نام داشته باشد، راحتی بیشتر را در طراحی لحاظ کند و از روال معمول خود یعنی خشکی و زمختی که در تمامی مدل‌های بیست دیده می‌شود، بکاهد. این شرکت آمریکایی با موسس ایرانی خود یعنی فردیس رضوانی، شهرت خود را بواسطه طراحی منحصر به فرد خودروهایش بدست آورده است. رضوانی با الگو گرفتن از طرح خودروی Ariel Atom که در اصل یک خودروی اسپرت برای استفاده در پیست مسابقه بود و انجام اصلاحات بسیار زیاد در بخش بدنه و شاسی توانسته سری اسپرت بیست را برای کاربری خیابانی عرضه کند.

rezvani-beast-x-track-1

رضوانی اعلام کرده بیست آلفا نه فقط از لحاظ عملکرد خودرویی بی‌نظیر است، بلکه امکانات متعدد به کاررفته در آن قابلیت استفاده از آنرا توسط عموم افزایش خواهد داد. در این نسخه جدید قرار است از یک سقف با قابلیت جدا شدن، درب های باز و بسته شونده، سیستم تهویه هوای پیشرفته و همینطور فضای داخل کابین مجهز به صندلی‌های چرمی و تزئینات بهتر استفاده شود. رضوانی قصد دارد در این مدل جدید هم مانند نسخه های قبلی، از پیشرانه 500 اسب بخاری استفاده کند که این قدرت از طریق یک گیربکس دستی به چرخها انتقال داده می‌شود. شاید به نظر استفاده از سقف باعث افزایش بیش از حد وزن خودرو شود اما به لطف استفاده از فیبر کربن شاید بتوان این اضافه وزن را نادیده گرفت.

rezvani-beast-alpha

این شرکت می‌خواهد از بیست آلفا به طور رسمی در تابستان سال جاری میلادی رونمایی کند. قرار شده اطلاعات جدیدتری از این محصول در هفته‌های آتی منتشر شود. البته درحال حاضر تنها اطاعات موجود از طراحی بدنه آن مربوط به یک تصویر با چند خط کشیده شده است که بیشتر نقاشی کودکان را تداعی می‌کند. البته نکته اصلی در این تیزر رسمی، اشاره ویژه به اضافه شدن سقف به بدنه بیست آلفا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا