مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس به افتخار لوئیس همیلتون یک AMG GT اختصاصی می‌سازد

در چند روز اخیر خبرهای زیادی درمورد مرسدس بنز و سری AMG GT آن شنیدیم، مخصوصا عرضه مدل فوق العاده GT R که توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خودش جلب کرد. اما اگر شما هنوز به وجد نیامده‌اید، باید بگوئیم مرسدس قصد دارد از یک نسخه جذاب دیگر در این سری رونمایی کند، اما اینبار نه برای همه بلکه فقط به افتخار راننده افسانه‌ای فرمول یک خود یعنی لوئیس همیلتون! چندی پیش این راننده حرفه‌ای از علاقه خود برای داشتن نسخه مخصوص خودش گفته بود و حالا مرسدس می‌خواهد این خواسته را برآورده کند.

579897

همیلتون درحال حاضر یک پاگانی زوندا مخصوص را درمالکیت خود دارد که با حروف اول اسم و فامیل وی و به صورت Zonda LH نامگذاری شده و حالا منتظر مدل مرسدس بنز AMG GT R LH است. اخیرا لوئیس همیلتون با خبرنگاران مصاحبه‌ای انجام داده و اعلام کرده که مدیران مرسدس بنز علاقه خود برای همکاری با او در پروژه ساخت یک نسخه ویژه از سری AMG GT‌ را ابراز کرده اند.

579898

البته شاید مرسدس دقیقا از مدل GT R‌ برای اینکار استفاده نکند و منتظر باشد تا دریک حرکت تبلیغاتی از مدل های جدیدتری مثل سری Black این خودرو و یا حتی خودروی GT4 استفاده کند. اما چیزی که برای همیلتون خیلی مهم است، داشتن خودرویی با بالاترین میزان تشابه تجربه رانندگی با مدل‌های فرمول 1 است. همچنین وی به مرسدس پیشنهاد داده در صورت امکان یک پیشرانه حجیم 12 سیلندر را در مدل مخصوص او به‌کار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا