مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جدید از تسلا مدل 3!

تصاویر جدیدی از تسلا مدل 3 در فضای اینترنت منتشر شده، از جمله تصاویری که روی پل گلدن گیت گرفته شده‎اند. مدتی پیش کمپانی تسلا نمونه‎ای از خودروهای خود را برای شرکت در مراسم عکاسی واقع در منطقه تفریحی ملی پل گلدن گیت فرستاد و عده‎ای از مردم شانس حضور در آن مکان حین برگزاری این مراسم را داشتند. این افراد تصاویری از تسلا مدل 3 تهیه کرده و خوشبختانه آن‎ها را در imgur به اشتراک گذاشتند.

0X2xwBBl

به‎خاطر داشته باشیدکه آنچه در تصاویر می‎بینید طراحی نهایی این خودروی سدان تمام الکتریک نیست، زیرا ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی کمپانی تسلا موتورز در اوایل ماه جاری اظهار داشت که طراحی نهایی این خودرو تا شش هفته دیگر به اتمام خواهد رسید. این مقام ارشد کمپانی تسلا همچنین خاطر نشان ساخت که این کمپانی قصد برگزاری یک نشست “عظیم” برای معرفی تسلا مدل 3 تا پایان سال را دارد و بدون شک در این زمان شاهد آغاز تولید این محصول نیز خواهیم بود. تاکنون 400 هزار رزرو برای این خودرو ثبت شده و افراد بسیاری بی‎صبرانه منتظر دیدن ظاهر نهایی این خودروی سدان 35،000 دلاری هستند. شاید کلمه “نهایی” برای اشاره به سخنان ماسک مناسب نباشد زیرا بنا به گفته‎های وی اگر ایده جدیدی درمورد طراحی این خودرو مطرح شود، درنسخه‎های بعدی آن اعمال خواهد شد.

XrSRN9pl

wenMG3el

با وجود اینکه برای مدل 2018MY در ظاهر این خودرو تغییر چشمگیری ایجاد نشده، اما دستخوش تغییرات فنی قابل‎توجهی خواهد شد. این نمونه تمام مشکی نشانگر یک کابین بسیار ساده با یک صفحه نمایش عظیم مرکزی چشم‎اندازگرا و فرمانی با ظاهر ارزان است. زمان همه‎چیز را درمورد تولید این خودرو تغییر می‎دهد و منتظر ظاهر پیچیده‎تری از این محصول هستیم، اما نه بدین معنا که تا حد مدل‎های S و X گران‎قیمت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا