مکمل بنزین
گوناگونخبر

تمدید زمان تکمیل وجه به همراه خبری خوش برای متقاضیان خودرو از کرمان موتور

گروه صنعتی کرمان موتور لحظاتی پیش در خصوص ثبت نام دور دوم ثبت نام محصولات در سامانه یکپارچه اعلام داشت:

احتراما مهلت ثبت نام و تکمیل وجه موعد پاییز نوبت دوم سامانه یکپارچه، با توجه به درخواست های مکرر واجدین شرایط، تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 26 تیرماه تمدید گردید.

اما با پیگیری های صورت گرفته مشخص شده است که گروه کرمان موتور در تلاش است تا با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود خود و مجموعه های وابسته؛ تحویل خودروهای خود را در بازه زمانی 90 روزه تحویل دهند.

در واقع میتوان این گونه گفت اگر فردی در سامانه زمان تحویل خودروی آن به زمستان 1403 موکول شده باشد؛ با تکمیل وجه می تواند 90 روزه یا نهایتا 120 روزه خودروی مورد نظر خود را تحویل بگیرد.

لازم به ذکر است که این موضوع به صورت تعهد از سوی کرمان موتور بیان نشده و این مجموعه در تلاش است تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود خود، محصولات را به متقاضیان زودتر از زمان مقرر تحویل گردد.

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با انتشار خبر تصویب ورود خودرو دست دوم توسط مجلس، احتمال ریزش شدید خودرو قوت گرفته است، بهمین جهت خودروسازان نگران انصراف متقاضیان خودرو می‌باشند.

  2. من داود کاغذکنانی هستم ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰۰ میلیون پول در حساب کرمان متور بلوکه شد تا الویت تحویل و نوع خودرو مشخص شد ۵ اردیبهشت یک دفعه قیمت جک s5 بهمبلغ۵۰۰ میلیون گران کرد
    من اشتباه کردم مبلغ ۱۵۴۵ میلیون پول پر داخت کردم
    الان اضافه پرداختی من کرمان موتور نمی ده
    می گه شما قرارداد بستی تمامشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا