مکمل بنزین
گوناگونگزارشخبر

رونمایی از محصولات جدید آرین دیزل؛ X5000D و X5000L + فیلم

شب گذشته و در مراسم جذابی، گروه آرین دیزل از دو محصول جدید خود که از سری کشنده های شکموتو X5000 به شمار می‌روند رونمایی کرد.

در این مراسم مهندس محمودی، مدیرعامل آرین دیزل  در سخنانی کوتاه گفت: شرکت آرین دیزل در تلاش است تا با افزایش تولید و عرضه محصولات سنگین؛ زمینه عرضه هرچه بیشتر محصولات در این حوزه را فراهم کند.

وی افزود: در این حوزه نزدیک به 20 هزار محصول سنگین نیاز به نوسازی داشته که موضوع مهمی است.

محمودی ضمن اشاره به ویژگی های مهم شک موتو X5000D ادامه داد: این کامیون با دارا بودن قدرتی 450 اسب بخاری و گیربکسی مدرن، می‌تواند قدرت محصولات ولوو را برای مشتریان تداعی سازد.

مدیرعامل آرین دیزل با اشاره به دیگر ویژگی های این محصول نظیر ترمز اضطراری، ترمز کمکی و … افزود که شک موتو ایکس 5000 دی در کنار توان فنی، دارای یک طراحی کابین شیک نیز هست تا بهترین شرایط را در اختیار راننده بگذارد.

وی خاطر نشان کرد که همچنین از دیگر ویژگی های شک موتو می توان به استفاده از آن در ارتش چین اشاره کرد.

تصاویر کامیون قدرتمند X5000D

 

کامیون جفت محور X5000-L

اما محصول دیگری که شب گذشته توسط گروه آرین دیزل رونمایی شد، کامیون دو محور X5000-L بود.

این محصول نیز با بهره گیری از یک موتور قدرتمند 6 سیلندر، 450 اسب بخاری همراه با توربو شارژ به بازار عرضه می شود. گیربکس این محصول، اتوماتیک و از برند FAST خواهد بود. حداکثر گشتاور موتور این غول 26 تنی، 2080 نیوتن متر است.

 

ویدئو رونمایی از دو محصول جدید آرین دیزل در شهر آفتاب

(روی تصویر کلیک کنید)

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا