مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت جدید مرسدس بنز AMG GT اعلام شد

مرسدس بنز قیمت محصول قدرتمند و پرسرعت خود را برای رقابت با پورشه ۹۱۱ اعلام کرد. قیمت پایه مدل ای‌ام‌جی، جی‌تی از 112,125 دلار آغاز می‌شود که یک نمونه خاص از آن نیز برای رقابت با پورشه 911s با قیمت 104.450 دلار طراحی شده است. در واقع مقایسه این دو خودرو باهم چندان آسان نیست چرا که هر کدام خصوصیات منحصربه‌فرد خود را دارند. مدل پایه AMG GT با یک موتور ۴.۰ لیتری هشت سیلندر با توربوشارژر دوقلو عرضه شده که می‌تواند ۴۵۶ اسب بخار قدرت تولید کند، رقیب این خودرو یعنی ۹۱۱ با قدرت ۵۰۳ اسب بخاری عرضه شده است.

2016-mercedes-benz-amg-gt_100489927_l

مرسدس برای بخش انتقال قدرت این مدل از یک گربکس ۷ سرعته ۲ کلاچه استفاده کرده و سامانه تعلیق تطبیقی همچنین اگزوز تطبیقی خاص را نیز بر روی آن سوار نموده است. این کمپانی محبوب آلمانی اعلام کرده است که مدل GT در زمان ۳.۹ ثانیه از شتاب صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و مدل فول‌تر آن نیز که GT S نام دارد، در ۳.۷ ثانیه به این شتاب دست پیدا خواهد کرد. GT S با قیمت 132,125 دلار و امکانات بیشتر برای علاقه‌مندان درنظر گرفته شده است. مدل AMG GT با شروع فصل تابستان در نمایندگی‌های مرسدس برای بازدید خریداران آماده شده و آنها می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها این خودرو را از نزدیک بررسی کنند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا