مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخبر

تصاویری از خودروهای وارداتی هیوندای در بنادر هرمزگان

صبح امروز، مهدی اسلام پناه به عنوان رئیس سازمان استاندارد ایران، با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان از بنادر این استان بازدید کرد. از اصلی‌ترین اهداف این سفر، بازدید از خودروهای وارداتی موجود در بنادر و گمرکات به ویژه هیوندای بود.

براساس اخبار، محموله شامل 4 خودرو النترا، کرتا، توسان و اکسنت برند هیوندای که بدلیل برخی آیتم‌های استانداردی اظهار نشده بودند، با دستور رییس سازمان استاندارد، خودروها بزودی اظهار و از گمرک ترخیص خواهند شد.

نمونه‌های اولیه خودرو وارداتی هیوندای کرتا وارد تهران شد

هیوندای کرتا - HYUNDAI CRETA خودرو وارداتی کرمان موتور
هیوندای کرتا در بنادر استان هرمزگان

اسلام پناه در جریان بازدید از بندر شهید باهنر استان هرمزگان تأکید کرد که با سرعت‌بخشی به واردات خودرو به کشور، امکان تخلیه شمار بیشتر خودروها در بنادر فراهم بوده و محوطه‌های بندری نیز خلوت می‌شوند تا بتوانند انواع دیگری از کالاها یا خودرو را در خود جای دهند.

قیمت 4 خودرو هیوندای وارداتی توسط گمرک اعلام شد + لیست قیمت

براساس گفته فارس نیوز، نماینده شرکت کرمان موتور که بیش از 900 دستگاه خودرو هیوندای این شرکت در بندر شهید باهنر تخلیه شده نیز از دستور رییس سازمان استاندارد برای رفع مشکل واردات این خودروها خبر داد.

با آغاز ترخیص خودروها و قیمت گذاری، در آینده نزدیک شاهد عرضه آن‌ها برای افرادی که اوایل امسال برای خرید خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند، خواهیم بود.

تصاویر هیوندای النترا وارداتی

تصاویر هیوندای کرتا وارداتی

تصاویر هیوندای توسان و اکسنت وارداتی

تصاویر: فارس نیوز

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا