مکمل بنزین
گوناگونخبر

کمپانی ولوو با همکاری جیلی، یک هاچ بک زیبا را عرضه می‌کند!

از زمانی که کمپانی ولوو هاچ بک جدید خود یعنی V40 را در سال 2012 و در اروپا معرفی کرد، مردم ساکن آمریکا برای تهیه آن بسیار انتظار کشیدند. این کمپانی قدیمی نیز به خوبی این موضوع را درک کرده و یکی از مدیران ارشد آن، قول داده است تا نسل دوم V40 را به زودی به مرحله طراحی و تولید رسانده و راهی بازارهای ایالات متحده آمریکا سازد.

volvo-v40-1-970x0

با اینکه V40 کمپانی ولوو قرار نیست به یکی از بهترین و پر فروش‌ترین خودروهای آمریکا تبدیل شود، اما مدیران این کمپانی پیش بینی می‌کنند که هاچ‌بک جدیدشان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای اتحادیه اروپا شود. مدیران ارشد این کمپانی می‌گویند این محصول کوچک‌تر و ساده‌تر از چیزی است که بخواهیم برای عرضه آن در تمام دنیا وقت بگذاریم؛ اما سعی می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک برای عرضه نسخه بین المللی آن فکرهایی کنیم.

البته این مدیر سیاست‌های خاص منطقه‌ای ولوو را رد نکرده و می‌گوید که مدل‌هایی دارند که هم اکنون برای این قضیه طراحی شده‌اند. به طور مثال S80 یکی از محصولاتی است که به طور خاص جهت عرضه در کشور چین طراحی شده است.

خودروی V40 به احتمال زیاد ظاهری شبیه به یکی از کامپکت کراس اوورهای این کمپانی یعنی XC40 و در کنار آن یکی از سدان‌ها یعنی XC60 خواهد داشت. جالب است بدانید که ولوو در نظر دارد تا نسخه و تیپ بزرگ‌تر این محصول را نیز در آینده به مرحله طراحی و تولید برساند و به طور ویژه به ایالات متحده ارسال کند! این موضوع را آلن ویسر، رئیس بازاریابی کمپانی ولوو در مصاحبه‌ای با نشریه هلندی تلگراف بیان کرده است.

این محصول بر روی یک پلتفرم جدید که با همکاری کمپانی جیلی طراحی گردیده به مرحله ساخت و توسعه رسیده است. V40 با بهره گیری از یک موتور چهار سیلندر بنزینی عرضه می‌شود که قرار است در آینده ای نزدیک، با یک موتور هیبریدی برقی تجهیز و عرضه شود.

با اینکه تولید و عرضه رسمی این خودرو تا سال 2017 تخمین زده می‌شود، اما هواداران این کمپانی بی صبرانه منتظر ورود رسمی این هاچ بک زیبا به بازار هستند. البته ولووو برای عرضه خودرویی که در تصویر می‌بینید، به آمریکا فعلا برنامه ای ندارد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا