مکمل بنزین
بازارچهخبرداخلی

قیمت‌ خودروها دوباره کاهش یافت + بررسی و معرفی قیمت‌های جدید

به گزارش چرخان و بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، باخبر شدیم که قیمت برخی از محصولات داخلی و مونتاژی کاهش یافته است. برخی دیگر نیز با همان قیمت قبلی خود یا افزایش جزئی معامله شدند.

البته این احتمال نیز وجود دارد که ثبات قیمت خودروها به دلیل تغییر نکردن قیمت دلار در بازار آزاد باشد. حالا در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با قیمت جدید خودروهای داخلی آشنا شوید.

اولین مدلی که قصد داریم قیمت آن را بررسی کنیم، پراید 131 است. این خودرو در مدل 1399 با قیمت 310 میلیون تومان به فروش می‌رسد، بنابراین می‌توان گفت که این خودرو اکنون جزو ارزان‌ترین محصولات بازار است که پس از هفته‌ها دچار تغییر قیمت شده است.

کوییک S دنده‌ای با افزایش قیمت سه میلیونی خود نیز اکنون با قیمت 342 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. این محصول به عنوان یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های داخلی شناخته می‌شود.

پژو 206 تیپ 2 مدل 1401 نیز از چند هفته گذشته هیچ تغییر قیمتی را تجربه نکرد ولی حالا می‌بینیم که با کاهش قیمت 5 میلیونی همراه شده است و با قیمت 470 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو 207i دنده دستی هم با کاهش قیمت بالای 9 میلیون تومانی، به قیمت 611 میلیون تومان رسید. نکته حائز اهمیت این است که محصولات مونتاژی مانند خودروهای داخلی تغییرات زیادی در قیمت به خود ندیده‌اند.

در این میان می‌توانیم به چری آریزو 5 توربوشارژ ایران خودرو اشاره کنیم. قیمت این خودرو 10 میلیون تومان کاهش یافت و به یک میلیارد و 120 میلیون تومان رسید. هایما S5 اتوماتیک ایران خودرو نیز با افت 10 میلیونی، قیمت جدید یک میلیارد و 210 میلیون تومانی را تجربه کرد.

البته باید بدانید که یکی از محصولات محبوب کرمان موتور که با نام جک S5 نیوفیس شناخته می‌شود، 20 میلیون تومان ارزان‌تر شد و با قیمت یک میلیارد و 360 میلیون تومان معامله شد.

افت 5 میلیون تومانی فونیکس تیگو 7 پرو مدیران خودرو هم موجب شد که قیمت آن به یک میلیارد و 620 میلیون تومان برسد.

شما می‌توانید برای اخبار بیشتر در این زمینه با چرخان همراه باشید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با توجه به تجربه چندین ساله این کاهش قیمت موقتی هست و باز هم قیمت ها صعودی میشه و مثل سابق میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا