مکمل بنزین
گوناگونخبر

میکرو کار چری با نام لیتل انت نیو ادیشن عرضه شد

در 28 اکتبر، چری نیو انرژی از دو مدل جدید خودروی مینی برقی دو درب با نام لیتل انت نیو ادیشن با محدوده قیمتی 77900 تا 82900 یوان (10600 تا 11300 دلار) عرضه کرد.

چری نیو انرژی، برندی تحت مدیریت چری است که بر خودروهای الکتریکی خالص تمرکز دارد. در حال حاضر، این برند، مدل‌هایی مانند آیس کریم QQ لیتل انت، Wujie PRO، Arrizo E و Shuxiangjia را در برنامه فروش خود دارد.

این خودروی جدید در هفت رنگ بدنه  سبز، بنفش، سفید، خاکستری، آبی، سبز روشن و صورتی عرضه خواهد شد. ظاهر گرد و جمع و جور با اندازه 3242/1670/1550 میلی متر و فاصله بین دو محور 2150 میلی متر از مشخصه های ظاهری این محصول است.

Little Ant New Edition در مقایسه با نسخه کلاسیک دارای لوگوی جدید QQ و جلوی بسته است. شکل چراغ‌های جلو بدون تغییر باقی ماند و قسمت پایین جلویی همچنان به جلوپنجره ذوزنقه‌ای مجهز است.

در عقب، لوگو با نام انگلیسی چری جایگزین شده است در حالی که چراغ‌های گرد حفظ شده‌اند. از طرف دیگر، این محصول جدید از رینگ‌های 15 اینچی چند پره سیاه‌شده بهره می‌برد.

مانند بسیاری از محصولات جدید چری، کابین لیتل انت در داخل، دارای طراحی مینیمالیستی با رنگ‌های سفید، آبی کمرنگ و مشکی بوده و مجهز به صفحه کنترل مرکزی 10.1 اینچی، فرمان دو رنگ  است.

از آپشن‌های دیگر این محصول جدید می‌توان وی چت داخل خودرو، شارژ بی سیم، بلوتوث و کنترل از راه دور را نام برد. همچنین فضای داخلی دارای طرح صندلی 2+2 است.

مشخصات فنی:

نسخه استاندارد

موتور سنکرون آهنربای دائم عقب 36 کیلوواتی و 95 نیوتن متر
بسته باتری لیتیوم فسفات آهن 25.05 کیلووات ساعتی، برد 251 کیلومتری
بسته باتری لیتیومی سه تایی 28.86 کیلووات ساعتی، برد 301 کیلومتری
بسته باتری لیتیوم فسفات آهن 29.23 کیلووات ساعتی، برد 301 کیلومتری

نسخه رده بالا

موتور سنکرون آهنربای دائم عقب 56 کیلوواتی و 150 نیوتن متر
بسته باتری لیتیومی سه تایی 40.3 کیلووات ساعتی، برد 408 کیلومتر

حداکثر سرعت لیتل انت 100 کیلومتر در ساعت است که دارای چهار حالت رانندگی عادی، اکو، اسپرت و اپدال است. علاوه بر این، همه نسخه ها از شارژ سریع DC پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند باتری را تنها در 40 دقیقه تا 80 درصد شارژ کند.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باتوجه به جای کمی که اشغال میکنه وبرقی هم هست بهترین گزینه است برای رفع معضل ترافیک وآلودگی کلانشهرهای ایران اگربه قیمت واقعی به مردم عرضه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا