مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگوناگونگزارشاخبار روز خودروبرگزیده‌هاتماشاخانهتازه‌هاخبر

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید در نمایشگاه تحول رونمایی شد + فیلم

پس از اینکه مدیران خودرو نسخه پلاگین‌هیبریدی تیگو 8 پرو را با نام e پلاس به بازار فرستاد، حالا نوبت به برادر کوچک‌تر آن یعنی تیگو 7 پرو پلاگین‌هیبریدی رسیده که رسماً در نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شده است. این خودرو قرار است در آینده نزدیک در کشورمان مونتاژ شود. تیگو 7 پلاگین‌هیبریدی از طراحی نسخه جدید تیگو 7 پرو مکس استفاده می‌کند که به‌تازگی توسط مدیران خودرو معرفی شده و به چراغ‌ها و جلوپنجره جدید و متفاوتی نسبت به تیگو 7 پروی معمولی مجهز است.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

البته نسخه پلاگین‌هیبریدی از سپر جلوی متفاوتی با ورودی‌های هوای بزرگ در طرفین استفاده می‌کند که ظاهر آن را از تیگو 7 پرو مکس متمایز خواهد کرد. همچنین برای این نسخه رینگ‌های متفاوتی هم در نظر گرفته شده که مشابه آن را در دیگر خودروهای هیبریدی دیده‌ایم در داخل خودرو، شاهد همان داشبورد جدید پرو مکس هستیم که با نمایشگرهای متصل به هم و دریچه‌های تهویه سراسری، شباهت زیادی به تیگو 8 پرو دارد. این خودرو همچنین از لحاظ آپشن و امکانات هم تقریباً در حد برادر بزرگ‌تر خود خواهد بود تا به یکی از مجهزترین شاسی‌بلندهای چینی بازار ایران تبدیل شود.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

تیگو 7 پرو پلاگین‌هیبرید از همان قوای محرکه تیگو 8 پرو e پلاس استفاده می‌کند که شامل یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو به همراه دو موتور الکتریکی می‌شود. مجموع خروجی این سیستم 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور است که توسط یک گیربکس سه سرعته DHT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. ازآنجایی‌که تیگو 7 اندازه کوچک‌تر و وزن کمتری نسبت به تیگو 8 دارد، با این قدرت قابل‌توجه از شتاب و کشش مناسبی برخوردار خواهد بود.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

انرژی موردنیاز موتورهای الکتریکی این خودرو توسط یک پکیج باطری 19.27 کیلووات ساعتی تأمین می‌شود که شارژ آن‌ها حدود چهار ساعت طول می‌کشد. مصرف سوخت این کراس‌اوور هیبریدی چینی حدود 6 لیتر در هر صد کیلومتر است و تا 80 کیلومتر را می‌تواند به‌صورت تمام الکتریکی طی کند.

برای دیدن ویدئو روی لینک زیر کلیک کنید

https://www.aparat.com/v/MFXtG

 

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. خیلی جالبه !!قدرت ۳۲۶ اسب بخار، خروجی اگزوزها فیک!!!؟

  2. خیلی جالبه !!قدرت ۳۲۶ اسب بخار، خروجی اگزوزها فیک!!!؟

  3. خیلی جالبه !!قدرت ۳۲۶ اسب بخار، خروجی اگزوزها فیک!!!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا