مکمل بنزین
آنباکس (آنرپ)برگزیده‌هاتماشاخانه

آنباکس (آنرپ) جک S5؛ پیرمرد چینی!

کرمان موتور سالها پیش که کار مونتاژ محصولات چینی از برند جک را آغاز کرد، شاید فکر نمیکرد که یکی از انتخاب‌هایش نزدیک به یک دهه بر روی خط تولید حضور داشته باشد!

جک S5 یکی از کراس اوورهای محبوب بازار ایران است که از ابتدا به دلیل ظاهر نسبتا خوبش (در زمان عرضه) و قدرت مناسب موتور و امکانات، خیلی زود مورد استقبال مردم قرار گرفته و در کنار J5 به یکی از پرفروشترین محصولات چینی بازار تبدیل شد.

حال این محصول به انتهای دوران تولید خود رسیده و البته فیس لیفت جدید این محصول با نام KMC X5 قرار است که بر روی خط تولید کرمان برود!

اما چندی است که در پایگاه خبری چرخان، آنباکس یا همان آنرپ محصولات روز بازار را با همراهی و همکاری برخی کاربران انجام می دهیم که با استقبال شما عزیزان نیز روبرو شده است.

در تازه ترین آنباکس یا همان آنرپ، به سراغ این خودروی یعنی JAC S5 رفته ایم.

امیدوارم سایر آنباکس‌های ما آنباکس پژو207، آنباکس رانا پلاس ، آنباکس تیبا 2 و آنباکس تیگو 7 پرو و آنباکس فونیکس FX و آنباکس KMC K7 را دیده و لذت برده باشید!

شما دوست دارید کدام محصول بازار را آنباکس کنیم؟

آنباکس جک اس5

برای دیدن ویدئو روی لینک زیر کلیک کنید

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا