مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش هایما 7X اعلام شد + جزییات بیشتر

شرکت خودروسازی ایران خودرو در اقدامی جدید اعلام کرد که قصد دارد شرایط فروش هایما 7X خود را به مشتریان اعلام کند. این خودرو که با طی 90 روز کاری به متقاضیان تحویل داده می‌شود، چندین رنگ‌بندی خواهد داشت.

متقاضیان هایما 7X اکنون می‌توانند برای ثبت نام این خودرو از سامانه یکپارچه اقدام کنند. ایران خودرو اعلام کرد که این خودرو در طرح فروش فوری قرار گرفته و متقاضی موظف است تمام بهای خودرو که چیزی معادل یک میلیارد و 480 میلیون تومان است را یکجا پرداخت کند.

پس از آن، هایما 7X تا 90 روز به مشتری تحویل داده می‌شود. این خودرو در رنگ‌بندی مشکی، خاکستری، ذغالی و قهوه‌ای کادرو در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین هیچ سود مشارکت و انصرافی برای این مینی ون در نظر گرفته نشده است.

خوب است بدانید که هایما 7X اولین مینی ون ایران خودرو است که تاکنون توسط این شرکت تولید شده و ظرفیت 7 نفره‌ دارد. ایران خودرو گفته بود که اگرچه خودروهای استیشن و ون در کشورمان سابقه خوبی ندارند، ولی امید داریم که این خودرو بتواند با قیمت خوب، امکانات زیاد، موتور قدرتمند و طراحی منحصر به‌فرد خود توجه مشتریان زیادی را جلب کند.

مشخصات این مینی ون به تیگو 8 پرو شباهت زیادی دارد ولی در مقایسه با آن، قیمت ارزان‌تری خواهد داشت. احتمالا همین جزو یکی از عواملی باشد که موجب می‌شود ایران خودرو امید زیادی برای فروش آن داشته باشد.

مشابه بودن مشخصات فنی هایما 7X و هایما 8S نیز باعث می‌شود مشتریان زیادی به سوی خریداری این خودرو روانه شوند.

در پایین، جدول شرایط فروش هایما 7X در آذرماه 1402 را برای شما ارائه کرده‌ایم؛ همچنین اگر در زمینه خرید این خودرو سوالاتی دارید، آنها را از بخش کامنت‌ها از ما بپرسید.

جدول شرایط فروش هایما 7X در آذرماه 1402:

خودرو
قیمت (تومان)
رنگ‌‌بندی خودرو
زمان تحویل
هایما 7X
1 میلیارد و 482.224.000 میلیون تومان
مشکی، خاکستری، ذغالی و قهوه‌ای کادرو
90 روزه

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا