مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخبر

ایسوزو چینی با برند سوپرازو توسط سروش خودرو پیشرو به ایران می‌آید

هفته‌های گذشته بود که طی مطلبی اختصاصی از برنامه ورود نمونه‌های اولیه دو خودرو ایسوزو ماکس و سوزوتو مونتاژ چین با تغییر برند به ایران خبر دادیم. همانطور که در آن مطلب گفته شد، این خودروها تحت برند سوپرازو (SUPRAZU) و با نام های ایکس مکس (X-MAX) و پی اند (P-END) قرار است که در کشورمان آزمایش شوند.

پس از انتشار خبر مذکور، افراد بسیاری به دنبال این بودند که بدانند متولی این دو خودرو چه شرکتی خواهد بود. در ابتدا، گمان می‌شد که باتوجه به سابقه گروه بهمن و بهمن موتور، این شرکت به دنبال برند ایسوزو رفته است. اما باتوجه به بررسی‌های انجام شده توسط خبرنگار پایگاه خبری چرخان، متوجه شدیم که یک شرکت کرمانی تازه کار به سراغ ایسوزوهای چینی رفته است.

براساس تحقیقات انجام شده، در شهریورماه امسال برند سوپرازو (SUPRAZU) توسط شرکت سروش خودرو پیشرو آسیا در ایران ثبت شده است. پس می‌توان گفت که سروش خودرو به عنوان یک شرکتی که قصد دارد تا احتمالا بزودی در حوزه مونتاژ خودرو فعالیت کند، دو خودرو از ایسوزو چین را انتخاب کرده است.

برند سوپرازو - SUPRAZU شرکت سروش خودرو پیشرو آسیا - ایسوز
برند سوپرازو شرکت سروش خودرو پیشرو آسیا

این شرکت که در ارگ جدید بم حضور دارد، با شرکت سروش دیزل مبنا فرق دارد

لازم به ذکر است که نمونه‌های اولیه ایسوزو ماکس با نام سوپرازو ایکس مکس (SUPRAZU X-MAX) و پیکاپ سوزوتو با نام سوپرازو پی اند (SUPRAZU P-END) برای ورود به ایران، اظهار شده‌اند.

هردو خودرو مجهز به پیشرانه 2.0 لیتری توربو با کد JX4G20A6L هستند. این پیشرانه با اتصال به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، توانایی تولید 217 اسب بخار، قدرت و 350 نیوتن متر، گشتاور را دارند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خداوکیلی عکساتون به شدت بی کیفیته،
    درست کنید دیکه بابا، خیلی وقت سایت دارید!!

  2. شرکتهای اروپایی وژاپنی وکره ای ایران رو تحریم کردند حالا که میبینند جای خالیشون رو چین گرفته سودهای کلان میبرندمیخوانداز قافله عقب نمونند و با مشارکت شرکتهای دیگه میخوان از قافله عقب نمونند ویکجوری تحریمها رو دور برنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا