مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین تصاویر غیررسمی جیلی زیکر CX1E منتشر شد

تصاویر جدیدی از خودروی برقی زیکر CX1E در طی آزمایشات جاده‌ای فاش شده است. این مدل ششمین محصول این خط تولید است و با زبان طراحی Hidden Energy ساخته می‌شود. این نوع از طراحی برای اولین بار در زیکر 007 حضور داشت. برند زیکر اکنون تحت مدیریت جیلی است و علاوه بر فروش داخلی، محصولات خود را به صورت جهانی نیز به دیگر کشورها صادر می‌کند.

حالا بیایید به سراغ بررسی کراس‌اوور جدید این زیربرند برویم! بر اساس تصاویری که تاکنون به صورت غیررسمی منتشر شده، می‌توان گفت که این تصاویر در طی آزمایشات جاده‌ای به صورت غیر رسمی ثبت شده‌اند.

در این عکس‌ها، خودروی زیکر با پوشش خاصی پوشیده شده، درب‌ها و آینه‌های جانبی بدون فریم هستند و دستگیره‌های جمع شونده درب‌ها و رینگ‌های پنج پره نیز ظاهر جذابی به خودرو بخشیده‌اند.

این مطلب را نیز بخوانید: ماشین هیبریدی چیست؟! مقایسه مصرف سوخت خودروی هیبریدی با بنزینی

این خودرو همچنین دارای سنسور لیدار در سقف و یک نوار در چراغ عقب است. هنوز اطلاعات زیادی از ابعاد دقیق زیکر CX1E منتشر نشده است. با این حال، بنظر می‌رسد که این محصول از مدل زیکر ایکس بزرگتر باشد و به احتمال زیاد طول بدنه آن به 4.7 متر هم برسد.

کابین زیکر CX1E مشابه زیکر 007 است و همان صفحه نمایش 15.05 اینچی و کلاستر LCD در اینجا نیز حضور دارند. فرمان سه پره جدید و شیفتر دنده بر جذابیت کابین افزوده‌اند.

برند زیکر در سال 2021 توسط جیلی تاسیس شد و در زمینه تولید و طراحی خودروهای الکتریکی تخصص دارد. محصولات این شرکت بر اساس پلتفرم SEA جیلی ساخته شده‌اند و تاکنون خریداران زیادی برای خرید محصول جدید به سمت محصولات این خودروسازی می‌آیند.

نظر شما درباره خودروی جدید زیکر چیست؟ آیا این محصول می‌تواند پس از معرفی رسمی، مانند دیگر مدل‌های زیکر به محبوبیت برسد و توجه‌ها را به خود جلب کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید، همچنین سوالاتتان در حوزه خودرو را از کارشناسان سایت بپرسید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چه خبره ؟ مشتری چینی ها میلیارد برابر شده پر از خودروهای چینی وارد میشه کارگران چینی استخدام رسمی شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا