مکمل بنزین
گوناگونخبر

حضور آتین خودرو با ون 230 و کامیونت جدید در نمایشگاه خودروی تهران

شرکت آتین خودرو دیزل که یکی از زیرمجموعه‌های گروه ماموت است و به‌تازگی فعالیت خودرو آغاز کرده، برای اولین بار کامیونت جدید خود را در نمایشگاه خودروی تهران به نمایش درآورده است. کامیونت این شرکت قرار است در نسخه‌های 6 تن و 9 تن بدون جا خواب و جا خواب‌دار به بازار عرضه شود. کامیونت آتین به یک پیشرانه دیزلی کامینز با 155 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور مجهز است که انتقال نیروی آن از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی صورت می‌گیرد.

کامیونت آتین با ترمز بادی و ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه‌ای مجهز به ABS و ESC و سیستم هشدار انحراف از مسیر LDWS به بازار عرضه می‌شود. ازجمله امکانات و تجهیزات این کامیونت هم می‌توان به تاخوگراف، کروز کنترل، سیستم ضد سرقت، سیستم ضدپاشش، دی‌لایت و قفل مرکزی اشاره کرد.

آتین خودرو دیزل علاوه بر این کامیونت، ون 230 را هم به نمایشگاه تهران آورده است. این ون اوایل آبان امسال در دو نسخه باری و مسافری با نام‌های C230 و P230 رونمایی شد. دو نسخه باری و مسافری این ون به‌جز فضای داخلی تفاوت دیگری باهم ندارند هرچند که P230 مسافری از کابین روشن‌تر و لوکس‌تری بهره می‌برد. این ون جدید 5,750 میلی‌متر طول، 2,036 میلی‌متر عرض و 2,590 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن برابر با 3,610 میلی‌متر است. وزن ناخالص این ون هم 3970 کیلوگرم اعلام شده است. نسخه مسافری P230 ظرفیت حمل 14 نفر + 1 نفر راننده را دارد درحالی‌که نسخه باری C230 از فضای بزرگی با حجم 11.68 مترمکعب برخوردار است و ظرفیت حمل 2240 کیلوگرم بار را دارد. این نسخه فقط سه صندلی در جلو دارد.

هردو نسخه C230 و P230 از یک پیشرانه 2.3 لیتری چهار سیلندر توربودیزل تحت لیسانس رنو با اینترکولر مجهز هستند که 140 اسب بخار قدرت و 370 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی پیشرانه هم در این ون توسط یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی ون آتین خودرو 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر است و حداکثر سرعت آن به 150 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. هرچی اَشغال هست میفرستن تو ایران اینها چه ماشینی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا