مکمل بنزین
گوناگونخبر

حضور مدیران خودرو با برندهای ام وی ‌ام و فونیکس در نمایشگاه کرمان

مدیران خودرو با سه برند خود یعنی ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم در نمایشگاه کرمان حضور پررنگی داشته و محصولات مختلفی را به نمایش درآورده است. این شرکت در کنار سه شاسی‌بلند لوکس اکستریم، محصولات جدید برند فونیکس را هم برای کرمانی‌ها به نمایش درآورده است. در این غرفه، بازدیدکنندگان می‌توانند با خودروهایی مثل تیگو 8 پرو مکس، تیگو 7 پرو، آریزو 6 جی‌تی و فونیکس FX ملاقات کنند. جدیدترین محصول این برند در نمایشگاه کرمان اما تیگو 7 پرو مکس است که چندی پیش در ایران معرفی شد.

این خودرو از پیشرانه قوی‌تر 1.6 لیتری توربوشارژ GDI بهره می‌برد که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی موتور هم بجای گیربکس CVT توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه کلاچ تر صورت می‌گیرد. تیگو 7 پرو مکس به لطف این قوای محرکه، ظرف 9.5 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در هر صد کیلومتر 7.2 لیتر بنزین مصرف می‌کند. این شاسی‌بلند در جلو از طراحی جدیدی نسبت به تیگو 7 پرو بهره می‌برد و در داخل هم داشبورد کاملاً جدیدی دارد.

علاوه بر این، فونیکس بخشی بنام NEV را هم ایجاد کرده که به خودروهای سبز یعنی هیبریدی و الکتریکی اختصاص دارد. این بخش در نمایشگاه کرمان با تیگو 8 پرو e پلاس حاضر شده است.

برند ام‌وی‌ام هم جدیدترین محصولات خود را به نمایشگاه کرمان آورده است. یکی از این خودروها، ام‌وی‌ام X33 کراس است که یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو به‌حساب می‌آید. هرچند X33 کراس بر پایه X22 شکل گرفته اما با تغییرات بزرگی در داخل و بیرون، احساس خودرویی کاملاً جدید و مدرن‌تر را به خریداران خواهد داد. یکی دیگر از محصولات جدید مدیران خودرو در نمایشگاه کرمان، سدان آریزو 5 اسپرت است. این خودرو نسخه بروز شده سدان محبوب و پرفروش آریزو 5 محسوب می‌شود. علاوه بر این دو خودرو، بازدیدکنندگان نمایشگاه تهران می‌توانند با ام‌وی‌ام X55 پرو هم ملاقات کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا