مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل جدید MG 3 با طراحی متفاوت معرفی شد

ام‌جی نسل جدید MG3 را با تغییرات ظاهری و تکنولوژیکی قابل‌توجهی معرفی کرده است. این خودرو که در شانگهای طراحی شده، از زبان طراحی مدل‌های بزرگ‌تر MG5 و MG7 استفاده می‌کند و ظاهری بسیار تهاجمی‌تر پیدا کرده است. نسل جدید MG3 با 4,113 میلی‌متر طول، 1,797 میلی‌متر عرض و 1,502 میلی‌متر ارتفاع، نسبت به نسل قبلی کشیده‌تر و عریض‌تر شده است. به گفته ام‌جی، این موضوع کابین جادارتری را با صندوق بار 293 لیتری فراهم کرده که از تویوتا یاریس بیشتر است.

در داخل خودرو شاهد یک صفحه آمپر دیجیتالی 7 اینچی و نمایشگر 10.25 اینچی اطلاعاتی-سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی هستیم. مجموعه‌ای از دکمه‌ها روی کنسول مرکزی، چهار پورت USB و مجموعه سیستم‌های کمک‌راننده مثل کروز کنترل تطبیقی هم از دیگر ویژگی‌های داخلی این هاچبک جدید هستند.

پیشرانه MG3 جدید

نسل جدید MG3 برخلاف نسل قبلی، فقط به‌صورت هیبریدی ارائه می‌شود. این قوای محرکه از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی با 101 اسب بخار قدرت به همراه یک موتور الکتریکی با 135 اسب بخار قدرت، یک پکیج باطری 1.83 کیلووات ساعتی و یک گیربکس سه سرعته اتوماتیک تشکیل شده است. این خودرو از سه حالت رانندگی مختلف شامل اقتصادی، استاندارد و اسپرت بهره می‌برد که آخری شتاب صفرتاصد 8 ثانیه‌ای را فراهم می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی MG3 هم در هر صد کیلومتر 4.4 لیتر اعلام شده است.

در همین حال، مهندسان ام‌جی سیستم تعلیق جدیدی را برای MG3 در نظر گرفته‌اند که باعث بهبود هندلینگ و سواری می‌شود. این هاچبک جدید در بازار اروپا با رقبایی مثل تویوتا یاریس، رنو کلیو، پژو 208 و هیوندای i20 مواجه خواهد بود. هنوز قیمت MG3 جدید اعلام نشده است اما طبق گزارش‌ها قیمت این خودرو از حدود 20 هزار پوند معادل 25,500 دلار آغاز خواهد شد. همچنین گفته شده در استرالیا هم این هاچبک حدود 5 هزار دلار استرالیا معادل 3,300 دلار آمریکا گران‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا