مکمل بنزین
رپورتاژ

بهترین سایت برای خرید آنلاین بیمه بدنه کدام است؟

خرید آنلاین بیمه بدنه بسیاری از دردسرهای خرید حضوری بیمه را از سر راه شما برمی‌دارد و در عین حال پوشش‌های کاربردی و مفید این بیمه را در اختیار شما می‌گذارد. دیگر لازم نیست زمان کاری ارزشمند خود را در دفاتر فروش بیمه بگذرانید یا حتی برای برای بازدید خودرو آن را به دفتر بیمه ببرید، بلکه می‌توانید طی چند دقیقه مراحل سفارش و ثبت نام بیمه را تکمیل کنید. بیمه بدنه به شما کمک می‌کند برای هر حادثه‌ای آماده باشید و از خودروی خود به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند محافظت کنید. در ادامه بهترین سایت‌های خرید آنلاین بیمه بدنه را به شما معرفی می‌کنیم تا به ساده‌ترین روش ممکن از پوشش‌های ضروری این بیمه بهره‌مند شوید.

مزایای خرید آنلاین بیمه بدنه چیست؟

ساده‌ترین روش خرید بیمه بدنه و محافظت کامل از خودرو در برابر آسیب‌های مختلف، خرید آنلاین آن است. فرایند خرید این بیمه می‌تواند کاملا دیجیتالی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام شود؛ تنها لازم است مشخصات و مدارک خود را به سایت فروش بیمه مورد نظرتان ارائه کنید، هزینه بیمه را بپردازید و هماهنگی‌های لازم برای بازدید خودرو را انجام دهید. خوب است در نظر داشته باشید که با خرید آنلاین بیمه بدنه، می‌توانید از تخفیف‌های منحصر به هر سایت بهره‌مند شوید، با حذف واسطه‌ها و حق کمیسیون هزینه صدور بیمه را کاهش دهید و در نهایت حق بیمه کمتری بپردازید.

علاوه بر آن، با خرید حضوری بیمه بدنه، ممکن است بسیاری از نکات مربوط به این بیمه را نشناسید و حقوق کامل خود را ندارید، اما خرید آنلاین این بیمه به شما اجازه می‌دهد بیشترین اطلاعات را درباره بیمه خود کسب کنید، با آگاهی کامل پوشش‌های اضافی را انتخاب کنید، مشخصات شرکت‌های بیمه مختلف و قیمت‌های آن‌ها را بدانید و از طریق پشتیبانی پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

بهترین سایت‌های خرید آنلاین بیمه بدنه را بشناسید

در ادامه به شما کمک می‌کنیم از سایت‌های مختلف فروش بیمه، بهترین گزینه را برای مقایسه، خرید آنلاین و تمدید قرارداد بیمه بدنه خود پیدا کنید:

۱. بیمه بازار

سابقه فعالیت‌های بیمه بازار در زمینه فروش بیمه به سال ۱۳۹۵ باز می‌گردد و توانسته با تضمین ارزان‌ترین بیمه بدنه، فرایند آسان خرید بیمه و تحویل فوری و رایگان بیمه‌نامه، به یکی از برترین سایت‌های فروش بیمه مبدل شود. Bimebazar.com مجموعه متنوعی از بیمه‌های مختلف را در اختیار کاربران می‌گذارد و با ارائه اطلاعات تخصصی در زمینه هر بیمه، به انتخاب و تصمیم‌گیری آگاهانه شما کمک می‌کند. همچنین می‌توانید از طریق این سایت نظرات کاربران درباره نحوه خدمت‌رسانی هر شرکت بیمه را بخوانید تا از انتخاب بهترین گزینه مطمئن شوید. از سایر مزایای خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمه بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازدید خودرو در محل مورد نظر شما (در بیشتر شهرهای کشور)؛
  • صدور بیمه‌نامه در همان روز پس از بازدید خودرو؛
  • همکاری با تمامی شرکت‌های بیمه؛
  • امکان خرید قسطی بیمه؛
  • پشتیبانی و همراهی تخصصی ۲۴ ساعته؛
  • ارائه اپلیکیشن بیمه بازار، برای دسترسی راحت به اطلاعات بیمه.

خوب است بدانید یکی از دلایل قرارگیری بیمه بازار در لیست برترین سایت‌های خرید بیمه، فرایند آسان خرید از آن است. برای سفارش بیمه و دریافت بیمه‌نامه خود در کمترین زمان، تنها لازم است اطلاعات خود را در فرم بیمه بازار وارد کنید، لیست کامل شرکت‌های بیمه را با یکدیگر مقایسه کنید، پس از انتخاب بیمه مورد نظر، مدارک خود را بارگذاری کنید تا کارشناسان این مجموعه برای هماهنگی زمان و مکان بازدید خودرو با شما تماس بگیرند.

همچنین، بیمه بازار برای سهولت تصمیم‌گیری بین شرکت‌های مختلف، امکان مقایسه سریع و آسان آن‌ها را برای شما فراهم می‌کند. برای مثال می‌توانید در لیست شرکت‌های بیمه، مشخصاتی مانند سهولت در پرداخت خسارت و تعداد شعب پرداخت خسارت را نیز مشاهده کنید یا شرکت‌ها را بر اساس بالاترین رتبه رضایتمندی یا توانگری مالی مرتب کنید. کاربران بیمه بازار از مزایای این سایت به ارائه ارزان‌ترین بیمه بدنه، پاسخگویی مناسب تیم پشتیبانی و ارسال سریع بیمه اشاره کرده‌اند.

۲. بیمه دات کام

سایت بیمه دات کام خودرا کارگزاری مشاوره، استعلام قیمت، مقایسه و خرید آنلاین بیمه نامه معرفی می‌کند. این سایت با ۲۰ شرکت بیمه معتبر و دارای مجوز بیمه مرکزی همکاری دارد. از آن جا که بازدید خودرو برای ارزیابی صحت سلامت خودروی شما الزامیست، بیمه دات کام امکان مراجعه حضوری کارشناسان برای بازدید خودروی شما را فراهم می‌کند و همچنین گزینه‌ای برای بازدید خودرو توسط خود کاربر نیز وجود دارد. از مزایای خرید بیمه بدنه از شرکت بیمه دات کام می‌‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • صدور بیمه‌نامه در کمتر از یک ساعت؛
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته؛
  • مقایسه بین ۲۰ شرکت بیمه معتبر؛
  • مشاوره تخصصی جهت انتخاب بیمه.

برای خرید بیمه بدنه از این سایت، لازم است مشخصات خودروی خود را در فرم بیمه بدنه انتخاب کنید، سوابق بیمه بدنه و شخص ثالث خود را ارائه دهید و قیمت خودروی خود را تخمین بزنید. در ادامه با لیست شرکت‌های بیمه مواجه می‌شوید تا با توجه به نیازهای خود، بهترین بیمه بدنه را انتخاب کنید. بیمه دات کام برای سهولت انتخاب اطلاعاتی مانند قیمت بیمه، تعداد شعب، توانگری مالی و امکان پرداخت خسارت سیار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به راهنمایی بیشتری نیاز داشته باشید، کارشناسان بیمه دات کام با مشاوره رایگان در تمامی مراحل انتخاب و خرید بیمه شما را همراهی خواهند کرد. همچنین بیمه‌نامه بیمه بدنه شما با ارسال رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

۳. ازکی (بیمیتو)

سایت ازکی، که در گذشته با نام بیمیتو شناخته می‌شد، یک شرکت تجمیع‌کننده بیمه است که امکان مقایسه و انتخاب آسان از بین شرکت‌های مختلف بیمه را فراهم می‌کند. به کمک این سایت می‌توانید قبل از خرید درباره انواع مختلف بیمه پوشش‌های آن اطلاعات کسب کنید و در ادامه به مقایسه قیمت و خدمات شرکت‌های گوناگون بیمه‌ای بپردازید. سایت ازکی به شما اطمینان می‌دهد که در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات، کارشناسان ازکی همه اطلاعات را در سامانه‌های رسمی استعلام می‌گیرند و در صورت مشاهده عدم تطابق، با شما تماس خواهند گرفت. همچنین ازکی زمان تمدید بیمه را به شما یادآوری خواهد کرد تا از تمدید به موقع شما مطمئن شود. از مزایای خرید بیمه بدنه از سایت ازکی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • خرید بیمه؛ هر زمان و هر کجا؛
  • مقایسه قیمت و خدمات بیمه‌ها؛
  • امکان خرید قسطی بیمه؛
  • تحت نظارت بیمه مرکزی؛
  • ارسال رایگان به سراسر ایران؛
  • صدور سریع بیمه‌نامه پس از بازدید.

خوب است بدانید ازکی تدابیر مختلفی برای انجام مراحل بازدید خودرو اندیشیده است تا خرید بیمه بدنه را برای شما آسان‌تر کند. اگر قصد تمدید بیمه‌نامه قبلی را داشته باشید، می‌توانید بدون نیاز به بازدید مجدد بیمه‌نامه خود را تمدید کنید. همچنین می‌توانید به کمک راهنما، با دوربین گوشی خود از خودرو عکس بگیرید و ارسال کنید. در ۸۰ شهر ایران، امکان بازدید توسط کارشناس ازکی در آدرس مورد نظر شما وجود دارد و می‌توانید در ۱۳۰ شهر ایران خودروی خود را به مراکز بازدید ازکی ببرید.

فرایند خرید از سایت ازکی با ثبت مشخصات خودرو، مقایسه بین بیمه‌های مختلف بر اساس قیمت و پوشش‌ها، تکمیل اطلاعات، انتخاب روش بازدید، پرداخت و خرید، انجام مراحل بازدید و دریافت بیمه‌نامه با ارسال رایگان انجام می‌شود.

۴. آیتول

سایت آیتول خدمات مختلفی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا به کاربران خود اجازه دهد که با یک پلتفرم به همه کارهای مربوط به خودروی خود رسیدگی کنند. این سایت در واقع درگاه ورودی سرویس‌های تجمیع‌شده عوارض خودرو است که امکان پرداخت عوارض خودرو از یک نقطه را فراهم می‌کند. البته خدمات کامل این سایت علاوه بر پرداخت بدهی‌های خودرو، شامل خرید بیمه بدنه خودرو و بیمه شخص ثالث نیز می‌شوند. این سایت به شما کمک می‌کند با وجود تعدد شرکت‌ها، قیمت‌های مختلف، شرایط مختلف جبران، به راحتی شرکت بیمه بدنه خود را انتخاب کنید. از مزایای خرید بیمه از سایت آیتول می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته برای خرید و تمدید بیمه‌نامه بدنه؛
  • صدور آنلاین و آنی بیمه‌نامه در سریع‌ترین زمان ممکن؛
  • پرداخت آنلاین از طریق درگاه امن و مطمئن؛
  • خرید امن از معتبرترین سامانه خرید بیمه بدنه.

کاربران آیتول به دلیل راهنمایی تخصصی پشتیبانی خرید بیمه بدنه، مقایسه راحت همه شرکت‌ها و بازدید فوری خودرو، این پلتفرم خرید بیمه را به شما پیشنهاد می‌کنند. همچنین خوب است در نظر داشته باشید که این شرکت نیز امکان بازدید خودرو در محل مورد نظر شما را فراهم می‌کند.

۵. بیمه با ما

سایت بیمه با ما از زمستان ۱۳۹۸ به عنوان یک وب سایت مشاوره، مقایسه و خرید آنلاین بیمه به فعالیت مشغول است و به شما اجازه می‌دهد در کمترین زمان سطح خدمات شرکت‌های بیمه‌ای را با یکدیگر مقایسه کنید. این شرکت با ۲۰ شرکت بیمه مختلف همکاری دارد تا امکان انتخاب مناسب‌ترین گزینه با توجه به اولویت‌های شما را فراهم کند. از خدمات تخصصی بیمه باما می‌توان به مشاوره تخصصی رایگان، امکان مقایسه شرکت‌های بیمه، تضمین پایین‌ترین قیمت، ارائه مشاوره در زمان وقوع خسارت و یادآوری زمان تمدید بیمه‌نامه اشاره کرد. مزایای خرید بیمه بدنه از سایت بیمه با ما شامل این موارد هستند:

  • مشاوره تخصصی بیمه به صورت کاملا بی‌طرفانه و رایگان توسط کارشناسان بیمه‌ای؛
  • مقایسه قیمت، خدمات و پوشش‌ها برای انتخاب بهترین بیمه؛
  • پرداخت آسان و مطمئن به سه روش آنلاین، کارت به کارت و پرداخت در محل؛
  • همکاری با تمام شرکت‌های بیمه؛
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته؛
  • صرفه‌جویی در زمان؛
  • ارسال سریع.

برای خرید بیمه بدنه از بیمه باما، می‌توانید ابتدا به مقایسه و انتخاب بهترین بیمه بدنه بپردازید و در صورت نیاز به مشاوره بیشتر با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید، در ادامه اطلاعات خودرو و بیمه خود را تکمیل کنید و پس از انجام مراحل بازدید، بیمه‌نامه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

سخن پایانی

خرید آنلاین بیمه بدنه با مزایای زیادی همراه است، اما باید در انتخاب بهترین سایت ارائه‌دهنده خدمات بیمه دقت داشته باشید تا از همه خدمات مورد نظر خود بهره‌مند شوید. در محتوای بالا تلاش کردیم تا به طور کامل برترین سایت‌های فروش بیمه را به شما معرفی کنیم. حالا شما می‌توانید آگاهانه مناسب‌ترین گزینه را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید تا در قدم بعد، با انتخاب بهترین بیمه بدنه،امکان محافظت از خودروی خود در برابر تمامی آسیب‌ها و خطرات احتمالی را داشته باشید.

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا